családi filmest

2010.02.05. 23:25

Nemrég anyám azt mondta, hogy nézzem meg vele az Avatart 3D-ben a moziban. Mivel már megvolt, így nem akartam újra elmenni. Most, hogy kijött az Avatar DVD screenerben(keresd a "kalózkikötő" trekkeren) így kitaláltam, hogy akkor nézzük meg közösen. A 6 éves DivX-es DVD lejátszó eléggé megszenvedett már a formátummal, de végül lejátszotta. A felirat néha kifagyott alóla, de akkor nyomni kellett neki egy stop+start kombót, és ment is minden tovább. Egy olyan verziót kaptam le ami egész jó minőségű volt. Tetszett a családnak a film. Elhiszem, jóféle.

Ha már filmekről írok akkor újra megnéztem az egész Star Wars sorozatot az elmúlt pár napban. 720p-s HD-ben, angolul felirat nélkül. Egész jól vágtam mindent. Kell a gyakorlás, mert nemsokára élesben megy már a dolog. Még mindig oda vagyok a Star Wars-ért! :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: jóság

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr271733047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása