memoirs part 6

2010.02.07. 08:00

Ez a srác talán megint az idióta kategóriát képviseli. Nemrég jutott eszembe. 2009 márciusában ismertem meg. Helyi volt, szép szemei voltak, és vékony volt. Pozitív kezdet. :) Sokat beszélgettünk, és közös volt a szimpátia. Képcserében viszont nem akart benne lenni. Azt mondta bárhogy is nézek ki neki jó leszek. Inkább az volt a baja, hogy ő nem fog bejönni. Mentek a napok, 1 hete beszélgettünk. Nagyon jól elvoltam vele, mindig dumáltunk szinte. Így meg úgy szeretett bevallása szerint, és jobb srácot el sem tudott volna képzelni magának. Kiderült, hogy a helyi színházban is fellépett már. (megint művész) Kierőszakoltam a képcserét. Nem volt egy nagy durranás, de elfogadtam volna. Miután megnézett mennie kellett. Másnap fel sem jött. 2 nap múlva jött fel offline-ban, nagynehezen rájöttem. Beszéltem vele, és semmi baj, minden jó. Rákérdeztem, hogy bejövök-e neki. Mondtam neki vallja be, semmi nem lesz. Azt mondta fél, hogy elveszít, mert annyira jó velem beszélgetni. Mondtam nem fog. Kiderült nem jövök be neki. Ő olyannak képzelt mint a Daniel Radcliffe csak szemüveg nélkül. Hát ezek után elveszített. :D

Következő alanyom egy chat.hu-s 19 éves fiú volt. Bagózott, piált, tudtam nem jön be, de kierőszakolta, hogy küldjek neki képet. Aztán kiröhögött, hogy át akarom vágni. Ne nézzem őt hülyének, túl jó srác vagyok szerinte. LOL ki érti ezt. :D

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr711729724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása