memoirs part 9

2010.02.10. 08:00

Akiről most írok őt júliusban találtam a randin. Nem volt fent róla kép azért mertem írni neki. Pár órával lett róla kép. 18 volt, rövid rózsaszín haj, napszemcsi, fülbevaló. Az összkép az sokkolt. Azonnal vissza akartam vonni a mélemet, de nem lehetett. Sajnos írt, és a lehető legdurván buzisabb nyálasabb mélt kaptam talán tőle. Ilyen meg olyan jó srác vagyok, és vegyem fel msn-re. Ááááá :'( Nem akartam köcsög lenni, felvettem. Na ott aztán volt nyomulás. Kiderült, hogy fodrász akar lenni, meg ilyesmi. Nem nagyon tudtam a srácot összeegyeztetni magammal, és szóltam is neki a piros haj miatt. Azt mondta azt megváltoztathatja. Hiába mondtam, hogy akkor sem jön be. Ő csak erőszakolta, hogy menjek, találkozzunk. Hála istennek időközben talált magának valakit, akit: "ceri nadonnn" és hasonló kiírásokkal illetett az msn "share a quick message" fícsörén át. 1 hetet nem beszéltünk. Aztán beszéltem vele, és még ő osztott ki engem, hogy találkozás nélkül elutasítottam. És milyen szemét vagyok. Hogy ő most kurva szerelmes. És sokkal jobb srácba nálam, és ő is nagyon szereti, és örökké együtt lesznek. Nem is érdemelném őt meg. (na de milyen rosszul jártam én most :P) Töröltem. A sors fintora, hogy 1 hónap múlva újra összefutottam vele, akkor a hotdogon. Kiderült, hogy a srác kihasználta, és átbaszta. Milyen meglepő... d:)

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr81736104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása