memoirs part 10

2010.02.11. 08:00

Néha az embert összehozza a sors olyan sráccal akiben lát valamit, majd kártyavárként dől össze az elképzelése. Így volt ez egy jó kis barna sráccal is. Dunaújvárosi volt, chat.hu-n ismertem meg. 15 volt, és minden vágya az volt, hogy öleljék és szeressék. Fekete szemek, helyes arc, átlagos test, sötét haj, szemüveg, mindent "tudott". :) Dumálgattunk mindenféléről, és - bár fura volt a jelleme és eléggé csajos - jól elvoltam vele. Nagyon oda volt értem, és úgy gondoltam, hogy tudnám szeretni. Azt mondta még nem volt sráccal. Hullámzó volt eléggé a kedve. Néha nem is írt, néha meg rengeteget írt. Aztán felvetettem, hogy találkozzunk. Benne volt. Telszámot is cseréltünk. Onnantól kezdve bármikor hívtam volna ki volt kapcsolva. Eljött a találkozó időpontja, és megjelent msn-en előtte. Beírta, hogy nem jó neki mert Ikeába mennek. Jólvan hát jó. Másnap feljött, rákérdeztem mi volt az ikeában. Ilyen meg olyan jó kis illatmécsest vettek. Oké :) Aztán leegyeztettem vele egy új időpontot. Természetesen onnantól kezdve el volt tűnve megint msn-ről. Mindenképpen ő akart ide jönni, semmiképpen se én menjek oda. Hát jó... Aztán egyszer csak megjelent msn-en és azt mondta hazudott arról, hogy nem volt még fiúval, mert már volt fiúval és élvezte. Most akkor mi is van? Látszott, hogy idióta. Eljött a következő megbeszélt időpont újra. Hívom, kikapcsolva. LOL El sem mentem a megbeszélt helyre, mert innentől tudtam, hogy mire számítsak. Tel mindig kikapcsolva. Aztán 1 hónap múlva megjelent msn-en. Gondolom leszedte a tiltást. Rá nem írtam. Aztán felhúztam magam, és töröltem.

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr61742608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása