memoirs part 11

2010.02.12. 08:00

Visszaemlékezéseim során most eljutottam ahhoz a sráchoz akihez nem nagyon tudok mit fűzni a tényeken kívül. Randi-ról ismertem meg, nevezzük Somának. Helyes srác volt tényeg, és értelmesebb fajtának tűnt. 18 volt mikor rámírt, és szívesen beszélgettem vele. Értett az asztrológiához, és jósoltattam vele magamnak. :) Jófejnek tűnt. Elég messze lakott, és koliba készült így esélytelen lett volna bármit is akarni tőle. Megmaradt beszélgetőpartnernek, ami őt zavarta, mert állítása szerint illettem volna hozzá. Ezt sosem tudom meg, de nézzük tovább a történetet. Soma nem volt egy nagy msn-en lógós lény, mindig járt valamerre. Akár több napig nem volt fent, amit mondtam is neki, hogy járhatna többet. Erre: tudja, hogy nekem szükségem van az online beszélgetésekre is, de ő nem szereti. Az igazi az élőben. Mivel éppen durva féléveket élek meg, így nem nagyon tudtam eljárni hozzá, sőt egyáltalán elmenni sem. Tudattam vele, hogy akkor ha ez a "tényálladék" akkor legyünk csak im partnerek, és dumáljunk néha. Ezt ő eléggé zokon vette, és jópár hétig nem jött fel egyáltalán. Már kezdtem is elfelejteni mikor feljött. Rámírt egy fura stílusban. Kiderült, hogy egy csajbuli közepén vagy egyetlen fiúként. Részeg csajokkal van körülvéve, és ő is be van nyomva. Na most ezek után kitalálta, hogy webkamozzunk. Jólvan, webkamozzunk. Farkamat akarta látni. Nem akartam megmutatni neki. Látni mögötte a részeg csajok vergődsét, hát nem volt egy pozitív élmény, és így közkinccsé tenni a farkamat sem akarózott ennyi csaj előtt. Erre ő elkezdett részegen "táncolni" azaz ugrándozni, bukfencezni stb. (18 éves múlt) Egyre jobban fogtam a fejemet, de a fénypont még ezek után következett. Odaültek a csajok msn-hez miközben ő "táncolt" a háttérben, és elkezdtek velem beszélgetni. Ilyeneket írkáltak, hogy bejön-e nekem meg beledugnám-e a "vén faszomat" a seggébe. Meg nekem táncol, meg miért nem akarok összejönni vele... Meg tönkreteszem őt így. Meg milyen jó srácot hagyok ki. A sok sokkhatás eredményeképpen töröltem őt. Elég volt. Ha képes részegen megkeresni több alkalommal is és a barátnőit odabaszni msn-re maga helyett akik még faszok is, az nem komoly ember, és nincsen tudatában a dolgainak. Nagyon rosszul ítéltem meg őt. Amúgy miatta lett ez az új blog is pozitívabb életfelfogásban mert utálta azt, hogy búskomor vagyok és csak a rosszat látom mindenben. Pedig nem is jártam olyan messze. ;)

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr151742682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása