Én szeretem ha havazik, de csak egy bizonyos mértékig. Amit most művel az időjárás az már azért sok. A napok a szakdoga írás és a hólapátolás jegyében mennek el. Kitalálta apám tegnap reggel 8-kor, hogy menjünk havat lapátolni a rokonhoz. Nem nagyon tudtam magamról, mert tegnap reggel 4-ig csináltam a notimat. És akkor még nekem pofázik, hogy miért vagyok lelassulva. Valahogy lejutottam oda, és már el volt pakolva a hó... A rokonom tesója volt ott, és már rég megcsinálta. Legalább visszafelé már volt fuvar, de akkor is felesleges volt... Mindegy legalább volt séta.

Egész nap mikor szerettem volna nyugodtan szakdogát írni bejárogatott apám és mondogatta a faszságait, hogy ő akkor most leül, meg ő akkor most a lottózóba megy, meg ő akkor most így meg úgy. Meg ő utál aludni. (ja annyira utál, hogy ülve elalszik) KI A FASZT ÉRDEKEL? TAKARODJ KI A BÜDÖS PICSÁBA INNEN ÁÁÁÁ :@ Persze nem mondtam neki, csak egyszerűen nem vettem róla tudomást. Mikor összeszedtem a gondolataimat már nyílt az ajtó és valami faszsággal zaklatott pl írtam-e anyámnak skype-on. Istenem de el akarok innen húzni már... Nagyon nem bírom már a helyzetet! :S

Erre meg megjön nagyanyám akinek kb azóta bassza a csőrét az IP telefonos megoldás mióta megvan. Kitalálta, hogy nem jó a VoIP, mert nem a saját telszámunkat küldi el, és így be kell mutatkoznia. Te atya úr isten... Mert az öregek nem szoktak bemutatkozni,  hívószám alapján azonosítják egymást, csak elkezdeni a mondókájukat. Erre már volt példa.
cseng a telefon
Felveszem igen tessék XY vagyok.
mamát kérem

LOL... Bemutatkozni nem szokás a jó kurva anyád? Hihetetlen, hogy hogyan lehetnek ekkora elbaszadékok az emberek. A mégjobb eset mikor benyögi téves és lerakja. Apád volt téves mikor berakta anyádnak...

Ezért nem jó az IP telefon, mert így be kell mondania ő ki. Meg azért sem jó az IP telefon, mert a szám miatt azt hiszik ügynök és felveszik meg lerakják. Ügynök... Ja meg én átbasztam őt, mert most mindenkivel ingyen beszélek a neten, ő meg 3.50-ért.  Valahol itt elszakadt a cérna és leléptem onnan.
 

Este aztán megjött anyám melóhelyről aki ugye köztudottan nem tud parkolni, mint a nők magas hányada. Én szoktam az autóval beállni a garázsba, mert úgy nem zúzódik le szegény. Eltakarítottam a havat mindenhonnan, hogy az autó mindenképpen be tudjon menni úgy a garázsba, hogy ne "lépjen" hóba. Sétálok az autó felé, beülök, és abban a pillanatban lezúdul a hó, végig az autó elé fél méter magasan a szomszéd tetőről ami rálóg a telekre. Szinte a szememmel követtem ahogy az adagok érkeznek a járdára. Bazz! Lefogadom, hogy ezt a pillanatot várta a természet. Gyűjtögette nekem ott már több napja az extra jó kis dzsuvás havat, jól megolvasztota, összetapasztotta, érlelgette, és a pillanatra várt. Basszunk ki jól vele! :D Nem volt mit tenni, kiszálltam és újra eltakarítottam a havat. Most viccesebb volt, mert ez ilyen vizes, megtömődött fajta volt. Úgy kellett a közönséges fémlapáttal elraknom, mert a hólapáttal meg sem bírtam emelni. Megdolgoztam vele egy fél órát. Persze öcsém aki testépítő vagy apám aki megint részeg volt egy pillanatig sem tudna segíteni semmiféleképpen sem... Nem baj legalább volt testedzés. Megoldok én mindent egyedül is. Mázlimra nem a garázsba menet közben szakadt rá. Az már maradandó nyomot hagyott volna az ótóban.

öröm és bódoccsá...

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr201751010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása