Ott hagytam abba, hogy ismerkedtem, beszélgettem a sráccal.

Fura volt, hogy nem igazán kérdezget semmit. Nem nagyon volt témánk. Mindig a szexről tudott csak beszélni. Én kérdezgettem az életéből, de nonsense volt a részéről. Nem örültem neki. Mindig másoknak írt, és másokkal dumált. Aztán történt valami.

Kis msn log szösszenet következik:

en says:
*értem
*na jó akkor majd meglátom mire megyek veled azon a héten
*és kitaláltad már mikor szeretnél élőben dumálni és hol?
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*baszélgetni és az ágyban :D
en says:
*egyből szex? :D
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*aha
en says:
*nem tökölsz
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*2 hónapja nem basztam:é
en says:
*hogyhogy?
*nem volt megfelelő srác?
*pedig van egy csomó
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*vagy mert nekem komoly kapcsi kell
en says:
*igaz :)
*hát nekem Budapesten nincsen helyem :(
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*mért:?
en says:
*mert nem ott lakok :)
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*hát:?
en says:
*(ide írtam ahol lakok)
*60km
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*és ismerkedni akarsz velem:?
en says:
*akarnék
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*dehát k messze vagy
en says:
*igaz
*akkor hagyjuk?
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*nem mert tetszel de ez nem menne
en says:
*hát ha nem menne akkor nincs mit tenni
*nos?
.l..(o.o)..l. jocakola .l..(o.o).l.. says:
*nem tom
en says:
*hát ha neked nem jó a táv miatt akkor ez van
*akkor további jókat
*szia

De a srác ekkor már mással webkamolt, és éppen pénzzel pózolt...

Még azt sem tudta rólam, hogy hol lakok. Szinte semmit. Szép! :P

Tanulság? KURVÁK MIND! :@

UPDATE1: még írt egy levelet, hogy maradjunk barátok, mert tök jó velem beszélgetni, és kedvel... Meghagyom a tök jó velem beszélgetést olyannak aki érdemes rá. És egyébként picsába! :@

UPDATE2:Megint olyan dolgot akartam elérni amire nem sok esélyem volt. Alapból láttam, hogy a srác nem hozzám való... Ideje lenne felhagyni az álmokkal, mert csak álmot kergetek csupán. A fiatal vékonyka, barna, szemüveges kocka srác akit lehet tanítani, vigyázni rá, és akire ránézel és látod a szemében a szeretetet, és aki szeretetből bújik hozzád egy beteljesíthetetlen ábránd csupán. Valami plátói valami ami sosem jön el. Ilyen képzeletbeli ideál amit megtapasztalni egyszer már volt alkalmam a Domi személyében... De milyen áron... Get real! It's only a never coming true wish...

Jobb ha alszok és belehúzok a sulis cuccokba. :( Az legalább a valóság... a kőkemény valóság. Hála istennek lekerült az a köcsög pink dizájn is... Már olyan érzésem volt mintha meggyszószt hányt volna valaki a blogba.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr261758898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása