memoirs part 14

2010.02.15. 08:00

Szintén vissza kell ugornom 2009-be méghozzá februárra. Hideg tél volt akkor is, és még nem volt meg az EH2 tárgyam. Chat.hu-n tengettem a napokat, mert a Domi helyett kellett volna valaki. Akkor akadtám rá a srácra akinek kampet volt a nickje. 1 évvel idősebb volt nálam, tehát mostanában lesz 27. Ő is éppen szakítás után volt, csak ő egy 22 éves sráccal Tamásiból. A story egyszerű: összejöttek, a srác kora ellenére idióta volt. Koliba került, hazudott neki, és mindenkivel összefeküdt, majd szakított vele. Főhősünk szerelmes, próbálja visszakapni szeretett szőke hercegét. Aztán mikor összefutnak neten társkerin, egymásnak esnek, főhősünk pedig megvilágosodik a szerelemből. De térjünk vissza a kitérőről. Villamosmérnök volt a srác, és ez tetszett nekem. Felvetettem, hogy akár segíthetne nekem átmenni EH-n. Találkoztam vele lakóhelyén és megmutattam neki az anyagot. Annak ellenére, hogy mi a szakmája csak nézett, hogy durva dolgokat tanulunk. Milyen meglepő. d:P Nem tudott elmondani semmit, ezért meg is buktam a vizsgán később. Aztán nála hagytam az anyagot, hogy akkor majd nézze át és segítsen nekem benne pls, hogy kövi félévben meglegyen. Mikor megvolt az egyetlen tali, utána mondta, hogy milyen talpraesett srác vagyok, és tök elnyomva érezte magát mellettem. Kicsit tartott is tőlem. Pedig én magamat adtam csak. Ő eléggé ilyen szótlan zárkózott féle srác volt. Nem is illett volna, mert nekem kell, hogy a másik azért valamilyen szinten bírjon egy erősebb jellemmel. Úgy tudom csak elfogadni és megszeretni ha kiáll magáért. :) Elvileg talált magának valami 17 éves srácot aki valószínűleg újra beszopatta, mert nem volt egy IQ bajnok a bemásolt logok alapján. Egy ideig még jött im-re aztán eltűnt egyszerűen. Felhívni nem hívtam, mert nem. Az anyag meg nála maradt amit bántam is, hogy nem tudok gyakorolni belőle.

Aztán EH-t megcsináltam saját erőmből szóval. :P Itt jön be az, hogy az ember csak magára számíthat srácok! Az a biztos amit te csinálsz! Ezt jegyezzétek meg!

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr501756859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása