Szokásos napi rutinmelónak indult. Notebook nem működik. Site-ra kimenni, hibát konfirmálni, adatot menteni, majd a notit elhozni, újratenni és visszavinni. Azonban most a tulaj egy híres pszihomókus volt. Dumálgattam vele dolgokról, és az ő szakterülete a stressz kontroll. Mondott 1-2 dolgot ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mert én is ilyen nagy elméletgyártó vagyok. :$ Beszélgettünk a dolgokról, hogy mire képes az emberi agy, hogyan érdemes a munkahelyi terheket lekezelni. Mondta, hogy a negatív gondolatok okozhatnak akár rákot is. Az durva, mert néha gyötörnek sajnos negatív dolgok. Szimpi voltam neki, és meghívott az előadására mint a vendége, ingyen. 10 ezer ft lenne a tanfolyami díj, de most megkaptam mint ajándék. Tetszik, megyek! :) Érdekel a téma, mert én is tapasztaltam már magamon, hogy ha szívből lélekből odateszem magam, akkor összejönnek a dolgok. Amúgy sajnos nem engedném magamhoz közel még a pszihológust sem, "az én fejembe ne lásson senki" elvet követve, de mint ember az emberrel el tudtam dumálni, és érdekel is a témája amit mondani akar. Szombaton lesz, kíváncsian várom. Majd jegyzetelek meg mesélek itt.

Legyen már egy kis szakmai vonzata is: Ez egy 1735-ös Dell studio gép. Súlyos darab, de előadást tartani kell neki. Szokásos windows halál. Újrahúztam, szépen megy. Talán az update-ek, talán vírus volt rajta. Ezért is fontos a határidő, mert kell szombatra. Kész van, működik. Ma visszaviszem, tartozik hozzá egy network printer is, azt is be kell lőni. Sima netbios, semmiség.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr571773026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása