urald magadat

2010.02.23. 11:28

Nem nagyon volt időm, sem kedvem bejegyzést írni a hétvége óta, de most megteszem.

Hétvégén voltam ezen az agykontroll dolgon ami nekem tetszett. Extrém emberek voltak körülöttem. Volt egy csaj aki 10 éve nem alszik pl. Olyanok voltak a szemei mint valami zombié. Volt aki pánikbeteg volt, stb. Szóval én még az apró paráimmal simán jó voltam. :D

Az előadás érdekes volt, tanulságos, sok dologra világított rá. Azt kell mondanom, hogy magamtól is jó úton jártam majdnem, és ezt megerősítette bennem az előadó. Sokat paráztam a dolgok miatt, és stresszeltem magamat. Stresszeltem minden szaron, a következő lépéseken, mi lesz, hogy lesz, feleslegesen aggódtam a jövő miatt, és nonsense dolgokon. Nem tudtam előre kiszámítani, megbecsülni az eseményeket, és ez bizonytalanná tett. Mindig feltettem a kérdést hogyan csinálom, magamat okoltam legfőképpen D miatt, hogy én tettem hülyévé, stb. Szóval a lehető legtöbb dolgon agódtam. Többnyire hülyeségek miatt. Ez felőrölt, idegessé tett. Láttam a hatásait, és már látom, hogy feleslegesen nem jó idegeskedni, mert kíméletlen események lehetnek tőle. Akár daganatok, rákok, nem beszélve a pszihés vonzatáról. Nyugalom kell, ellazulni, kihasználni a mindennapok nyugodt perceit.

A legfőbb dolog, és éltető erő az optimizmus. Úgy kell előre tekinteni, hogy úgyis megoldom, erős vagyok. Ha megszorulok, elbukok akkor nem szabad a sebeimet nyalogatva feladni. Azt kell mondani: jó, most akkor ami történt, megtörtént. Élek, okosabb lettem, felállok a földről, és tanulva a hibákból újult erővel megmutatom a világnak! Általában ekkor össze is jön.

Azt tanították, hogy negyed óra csak pozitív dolgokon gondolkodás megteszi a hatását. Felpezsdül a vér, a testben megindul az élet. Negyed óra negatívkodás pedig lelassít, ellustít. Ha pozitívan gondolkodsz akkor az erőt ad neked a mindennapokhoz, és az immunrendszered is erősödik. Beszélt a bevonzás technikájáról. Ez egy olyan dolog, ami a titok című könyvben le van írva. Ha az ember nagyon erősen gondol valamire pl sikerre, pénzre, egészségre, akkor az behúzódik, mert mindent megteszel a célokért. Ha valaki arra gondol, hogy "úgysem sikerülhet, gyenge vagyok, beteg vagyok" akkor azt a szervezet meg is valósítja. Azt mondják a képzelet ereje határtalan. Igazuk is van ebben! :) Szólt pár szót a nevetésről mint a legjobb orvosságról. Bármilyen beteg is vagy, nevetéssel, jókedvvel csodákra vagy képes. Meg kell lovagolni a pozitív dolgokat, és a lehetőségek határalanok!

Személyes vonzat? Megvan az útiterv már most! Fősuli befejezése, Angliába kimegyek, bejön, sikeres leszek, megszedem magam szépen, lesz egy szép kis lakásom, pénzem, autóm, és egy szerető barátom aki csodával határos módon kitart mellettem végig, mert szeret úgy ahogy vagyok, azért ami vagyok. :) És akkor egy napon odaülök mellé, megsimogatom a fejét, megölelem, és ezt mondom neki: "így most jó, elértem mindent" és megcsókolom. :) Ezt fogom bevonzani magamnak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr271783317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása