itt a vége fuss el véle

2010.03.07. 00:22

Párszor abbahagytam már hosszabb-rövidebb időre a blogot, de most eljött az idő, hogy végleg befejezzem. Nem lelek már benne örömet. Régebben alig vártam, hogy írjak posztot, hogy elpanaszoljam az aznapi sérelmeimet vagy netán örömeimet, sokminden megváltozott. Elolvastam 1-2 dolgot és elgondolkodtam. Azt hiszem révbe értem. Megnyugodtam, lezártam a múltamat, kiegyensúlyozott vagyok. Nincsen már szükség a mentsvárra, a blogra. Ide öltem bele mindazt ami fájt, vagy zavart. Minden energiámat a suliba és a karrierbe fektetem. Megtanultam, hogy ne legyek naív. Megtanultam normálisan kezelni a dolgokat.

Volt sok szép és sok rossz, de elmúlt a kedv, és mint mindennek, ennek is vége lett.

Mit hoz a jövő? Sikereket, és eredményeket. A munkában, és a magánéletben is egyaránt. Mindig pozitív leszek, és mindig optimista. Keep smiling, and the world smiles back to you!

Meet me in wonderland! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr131815136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása