happy eastern!

2010.04.04. 10:29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem vagyok egy ünnep párti, de kellemes ünnepet annak aki ide téved!

Mi történik a mai napon? Összerakom a szobát ahol élek, aztán ráfekszem a tananyagra, mert jól kell mennie.

Valahogy relaxálni kéne, és leszarni a sok idegesítő dolgot. Egyszerűen minden bír idegesíteni ami a környezetemben található. Túl sokmindennel foglalkozom. Le kell szarni a külvilágot, és nyugodtnak maradni. Nehéz ügy... Kitalálok rá valamit.

Tegnap a Tecsóban láttam egy csajt aki tűsarkúban rohangált és egy tejfölt szorongatott. Azt mondtam: "úristen" Aztán belegondoltam, hogy mikor a boltban/városban/whatever látok valakit aki idióta és azt mondom: úristen, ő lehet pont ezt gondolja rólam mikor lát pl meló közben. Így kerek a világ. Ezekkel sem kéne foglalkozni, leszarni. De amúgy meg hülyék az emberek! :D

Más:

Kicsit hanyagoltam a témát, de sokat gondolkodtam a dolgokon D-vel.

Az "ökörszabály" amit megfogalmaztam: exektől nem akarunk semmit, nem hiszünk nekik, nem keressük őket, hátsó szándékuk van. Azért ex barát, mert valami nem volt oké vele, tehát ki kellett dobni. Nem szabad eltűrni a közelben őket. Még ha jól célzott marketinget használnak is: a felmelegített dolgok nem jók, hamar kihülnek. Jól látható esetemben D, aki le akart húzni pár hete pénzzel, és ezért próbált erősen a lelkemre hatni. Azért talált be, mert anyagilag totálisan le van égve. Szarul esett, nagyon szarul, de le kell szarni mindent. Persze nem kapott semmit, és nem fizettem ki a 700Ft-os számlát is amit állítása szerint a 2db sms-el okoztam neki. Pff... Faszkalap... De tényleg... Nem hiszem el, hogy nem veszi már észre magát, hogy mekkora gyökér... Jó lenne ha tartana egy önvizsgálatot, mert nem mindig a másik a fő hibás. Másikban kurva könnyű megtalálni a hibákat, és mutogatni rájuk, de azért benne is akad, és nem is tudom ki a szarabb jellem... Ha valaki olvasóm volt régebben, szerintem meg tudja mondani. :) A "vér nem válik vízzé" mondta nekem. Hát nem! :P

Az tartsa bennünk a lelket normálisak, hogy vannak még értelmes emberek a világon, és leszünk mi még boldogok! :) Lesz aki nem a pénzre megy, nem érdek vezérli. Egyszerűen szeret veled lenni, és élvezi a társaságodat. :) Na őket nagyon nehéz megtalálni, de semmi sem lehetetlen.

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr821893433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása