mosógép szerelés

2010.04.08. 21:03

Anyám mosógépe ami még csak 8 éves, tönkrement. Eltört a programindító gombja. Amúgy hibátlan, így kár érte. Mivel mérnök informatikus az ember ezért érteni kell az elektronikához is, így nekiláttam megtalálni a hibát. Lebontottam az elejét, és kiderült a mikrokapcsolója is meghalt a nyomógomb alatt. Fogtam, kiforrasztottam a rossz mikrokapcsolót, és átpakoltam egy nem használt helyre pl az előmosáshoz. Az előmosás új mikrokapcsolóját pedig átforrasztottam az indítás helyére. Most az elektronikus vezérlőpanel életképes, egyből veszi a parancsot. Már csak a mechanikai rész van vissza, azaz megtalálni a módját a hibás nyomógomb rögzítésének. Merevlemez zajcsillapító szivaccsával és sziloplasztal próbálkoztam ami megfelelő rugalmasságot ad. Beleültettem a szivacsba a gombot, és megragasztottam, majd elválik mi lesz vele. A legjobb egy új első vezérlőpanel műanyag lenne, de az jó kérdés, hogy honnan szerezzek. Felhívtam a szervízt, szerintük lehetséges beszerezni, de drága. Várom a ragasztás eredményét. :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr441905633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása