rainy day

2010.04.12. 17:53

Micsoda egy sz*r nap ez a mai! Egész nap esik az eső. Ahogy kinéztem az ablakon, talán mostanra állt el. Persze szakadó esőben mentem gyalog ma 10km-t. Mindenképpen el kellett ma mennem a kész szakdogákért. Nagyon profik lettek a kötéseik. Nem ragasztva vannak, hanem mechanikus elven beszorítva a kötésbe. Tetszik! :) Simán megbontható ha kell, de nem kell. Ajánlom nekik, hogy ne kelljen! Jövő héten leviszem, és leadom őket a témavezetőmnél. Na de ezelőtt az esemény előtt voltam bankban is. Apám talált valami betétkönyvet az egyik fiók mélyén amit még 8 éve hagyott rám valaki rokon. El is felejtettem már, hogy ilyenem is volt. Nem tudtam mennyit ér, ezért bementem OTP-be, hogy megtudjam mennyit kamatozott. Nem olyan rossz! 166GPB ha 300-as árfolyammal számolok. Ki is vettem, és majd átváltom GBP-re amint valami normális árfolyamra ér, mert most kicsit drága, 310Ft.

Amúgy is ez az általános elvem, hogy mindent fontra váltok, mindent felszámolok. Már nagyon közeledik az indulás időpontja, és készülök rá lelkileg, és anyagilag is. Túlélés és szenvedés lesz, de előbb-utóbb összehozom! Nem is baj ha ilyen az idő, kint úgysem lesz jobb nagyon, legalább szokom. Kibírható! :)

Éppen anyám mondta, hogy jaj milyen szar lesz, mert nem süt majd nekem ott a nap. Erre én: anyu szerintem mindegy ha a gép előtt ülök egész nap, hogy süt a nap vagy nem. :D Attól még ugyan úgy meló van. Csak legyen is meló! :) Aztán ha bejön az élet és annyira napra vágyom, akkor nagyképűen autóval hazajövök, és kiülök a Balatonnál a szabadstrandra a notimmal. :) Nem szólt semmit rá. Hát ez van. Nagyanyám szerint úgysem merek elmenni innen... Majd figyelje csak! :@ Nem tudom miért tart gyávának. Hajt a kíváncsiság, és a kalandvágy. Ki kell próbálni valami nem mindennapit.

Update: megint esik

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr711915315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása