a feleségem levele

2010.04.16. 21:43

Életem legnagyobb poénja esett meg velem. Előzmények: 2 hónapja kb a kocsi ügyében felhívtam a Ford közép és kelet európai képviseletét, hogy elpanaszoljam nekik gondomat, és bajomat. Akkor a srác felvette az adataimat, bemondtam anyám nevét akinek a nevén van a kocsi, és megkérdezte az én nevemet is. Oké. Ennyi is maradt az ügy. Azóta a problémát megoldották, és az ügy lezárult.

Ma a postaládában egy levelet találtam a márkaképviselettől a nemlétező feleségem nevére címezve. Azaz <nevem>né. LOOOL! Nagyon durva volt látni! :D Sosem szembesültem így a dolgokkal. :D Főleg ugye azért poén, mert ilyet sosem fogok látni hivatalosan, hiszen meleg vagyok, sosem lesz feleségem. Nem tudom hogyan cseszerintették el, de poén az tény. Kinyitottam a levelet, hiszen már elváltunk a nejemmel :D, szóval rám tartozik a levél. Kiderült, hogy csak survey, mennyire voltam megelégedve a bejelentett probléma megoldásával. Oda volt írva, hogy kitöltheted a lapot is és küldd el a válaszborítékot Colnbrook-ba ami nyugat Londonban van, vagy kitöltheted online is a hivatkozott kóddal. Kitöltöttem online inkább. Lepontoztam őket a sárga földig, és a Ford lesz-e a következő autója válaszra is "semmiképpen sem"-el feleltem. Had örüljenek, nem vagyok megelégedve velük. :D

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: hihi

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr551927987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása