Életem legszörnyűbb éjszakáján vagyok túl. Este hasmenéssel kezdődött az egész. Aztán átment hányásba. Egyre rosszabbul és rosszabbul lettem. Néha úgy tűnt, hogy picit jobb de aztán mégsem. Lefeküdtem aludni, hát ott sem volt jobb. Az egész hasi részem kemény, és fájdalmas tapintású volt. Éreztem, hogy valami marja belülről a gyomromat. Olyan 4 körül már szinte könnyeztem a fájdalomtól, és arra gondoltam, hogy ennyi, itt fejezem be a pályafutásomat tényleg. Sosem voltam még ennyire rosszul. Kerestem valami savlekötő félét chips személyében. Hülye döntés volt, de jó is, mert alig tellt el 10 perc és újra rókakoma, viszont most végre hatásos volt, mert megkönnyebbültem. Valami iszonyú keserű émelygő érzés öntött el, és fehér voltam, hideg verejték. Visszamásztam a szobába, és bedőltem az ágyba. Remegtem, de lassan elmúlt. El tudtam aludni, és ma reggel már úgy keltem, hogy normálisan vagyok. Most szemmel tartom magamat, de nagyon ijesztő volt az éjjel...

UPDATE: úgy tűnik javul az állapotom, már fel bírtam kelni rendesen :) Túlélem.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ajjaj uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr271347868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása