egyedül

2009.09.26. 21:53

Délután feljött Laci skype-ra. Megkérdeztem van-e valami mondandója a számomra. Azt mondta nincsen, már mindent elmondott nekem tegnap. Éreztem én, hogy sunyít. Rákérdeztem, hogy biztos-e. Aztán hívtam telón, de nem vette fel. Írta, hogy nem szeretne beszélni. LOL! Nem volt pofája nyíltan felvállalni, hogy hazudott. Aztán írtam neki, hogy tudom átbaszott. Erre a végsőkig kiállt a hazugsága mellett, hogy ő aztán nem. LOL! Elmehet a picsába. Megmondtam neki szégyelje magát, és a következő partnerével ilyet ne csináljon. Elbúcsúztam tőle. Így ért véget az eddigi legrövidebb (4 napos) kapcsolatom. Mi történik most? Társkeresés újra.

Such is life folks! I won't give it up!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr221409512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása