útibeszámoló

2009.10.28. 22:51

Reggel van, 5 óra 30, valaki hozzám szól. Indulunk! Mifasz? Ja igen. Kimásztam a dokkoló állomásomból, és felöltöztem, arra nem emlékszem, hogy ettem-e valamit. Kimentem a kocsihoz, elindítottam a harkályfarmot. Imádom a dízeleket, de ez az 1.9-es PDTDI eléggé elbaszódott egy konstrukció. Melegen is, hidegen is hangos. Leszedte a párát, kiállítottam, vártuk az útitársakat. Csak nem jöttek. 1 óra késéssel futottak be. Ehh! Utálom ha nem pontosak! Megérkeztek, és akkor a felismerés: egyik nem hozta az útlevelét, szóval neki no szerbia. Kitalálták menjünk el érte. Szóval indultunk azonnal, betuszkoltam őket, és húzás Várpalotára. Hamar leküldtem a távot, útlevél megvan. Elkerülő, és a navi elküldött volna M7 felé, de nem arra mentem. Elhúztam Dunaföldvár felé. Nem volt para, híd elkészült, torlódás nem volt. Aztán kecskeméti egyenes. :) Elcsaptam egy madarat 140-el megint... szegényke. Nem szabadna repkednie a főút közelében... Kecskemétnél M5, és tovább Szeged felé. Leküldtem azt is, 10:05 Szeged. Óriási felbontások fogadtak. Az egész város szét van túrva. Megálltam a központban, kipattantam, átadtam a helyemet egyik csajnak aztán go városnézés. Kiderült, hogy az Anna termálfürdő közelében szálltam ki. Megnéztem a kutat, és elmentem az SZTE elé. Ott nem működött a szökőkút. Fotózgattam, aztán elindultam a Tisza Lajos körúton a Tisza felé. Megtaláltam az aradi vértanuk terét, és jött az első világháborúban elesettek emlékműve. Aztán elsétáltam a dóm térre. Egyből szemben hajléktalanok. Ehh. Sebaj elkezdtem fotózni, egyből betalál egy, hogy ő dolgozna, de nem tud, aprót kaphat-e. Mondom nem, diák vagyok bocsi. Ő kér elnézést. LOL... Miután meguntam a teret, elsétáltam belvárosi hídhoz. Ez még emlékeimben élt. Valaha 16 évesen Szegeden voltunk osztálykiránduláson. :) Megtaláltam a híd mellett a játszóteret amin hintáztam osztálytársnőmmel. Kicsit megálltam elgondolkodni, hogy mennyi minden történt azóta már. :) Szóval a Tisza: mocskos, ronda. Teli van szeméttel... Én nem gondoltam, hogy ennyire gáz a helyzet ott. Fotózgattam ott is, aztán átsétáltam a Széchenyi tér-re, majd a Klauzál térre. Ez ilyen sétáló utca, üzletekkel. Itt talált meg a második csöves. Kesztyűt akart nekem eladni apróért. Nem tudom miért vonzom én őket ennyire. Visszaértem az SZTE elé, és addigra életre kelt a szökőkút. Zenére változtatta a víz intenzítását, és sugarait. Érdekes volt. Nézegettem, erre betalált a harmadik csöves. Mondtam már éppen indulni készültem, hagyjon, így újra sétáltam. Elkeveredtem a múzeum elé, ahol kellemes park volt. Leültem, és pihentem. Ott éreztem először a kutyaszar szagot. Szegeden mindenhol kutyaszar szag van ahol föld van szabadon. Én nem értem ez hogyan lehet. :D Többször is bejártam a belvárost, és készültek még fotók. Nem nyerte el igazán a tetszésemet a város. Megint szökőkútnézés következett. Fényképezés közben még rágóba is léptem. Ott talát meg a 4. csöves akiből messziről dőlt a piaszag. Állítólag most szabadult a börtönből, és adjak aprót. Mondom nincsen. Sajnálod, és otthagyott. LOL sajnálom hát. Nem akarok piát venni neki. Ennyi. Nézelődtem, és már láttam jön egy újabb csöves felém, inkább felálltam és bementem a Burger king-be. Miért oda? Ott ritkán szoktam enni, mert nincsen nálunk. Endre menüt ettem, aki jól megcsinálta. :D Fincsi volt. Nekiláttam tanulni este 7-ig, mikor is összeszedtek és elindultunk hazafelé. M5, Kecskemét, M8, M6, és haza. :) 1:58 alatt megjártam a távot, így azért jöttem elég szépen. :D Amúgy az 1.9-es TDI Octavia gagyibb volt mint gondoltam. Alig húz, kéne neki a 6., ülései kényelmetlenek 100km után. Szóval csalódtam. Próbáltam már egy 2.0-es TDI DSG váltós Octaviát, de ég és föld. Az sokkal de sokkal jobb autó volt. Hát erről ennyit. Összességében ennyit megért. :)

A képeket itt lehet megnézni.

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: általános yeah

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr351482700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hercegecske (törölt) 2009.10.29. 10:43:54

Sajnálom, hogy ennyire rossz kép alakult ki benned a városról. Én is nemrég jártam ott, és én sem voltam elragadtatva tőle, de csak azért, mert hegyes-dombos helyen felnőtt vidéki srácnak furcsa, hogy minden lapos és sík. :) Ezzel ellentétben a város nagyon szép. És lehet, hogy ezekre a kellemetlenségekre azért nem figyeltem fel, mivel nem egyedül kellett felfedeznem a várost. Azért szerintem jó hely ez a Szeged is. :)

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.29. 11:30:24

@Hercegecske: Hát én nem vagyok ilyen jó helyzetben mint te, hogy lenne kivel várostnézni. :) Én ha valamit akarok akkor egyedül kell elintéznem, megnéznem, stb. És ahogy a dolgok állását nézem, mostanában ez így is marad.
süti beállítások módosítása