i was bad again...

2009.12.09. 23:01

Előbb beszélgettem egyik msn partneremmel akinek elkezdtem küldeni egy fájlt. Kihasználva az alkalmat, és a direct connect opciót, meglestem netstaton az IP címét, és mivel nem tudtam hol lakik, így letraceltem a lokációt. Mikor megmondtam neki teljesen kiakadt. Nem tudom miért bukott így ki. Használni kell az internet adta lehetőségeket. 13 éve használok netet, már a dial-up finger-es időszakban is toltam. Az azért volt jó, mert anno ha megvolt a login simán kitolta finger a telszámot, és az előfizető nevét is. :D Aztán jött a broadband és ez is megszűnt. :P Szerintem full természetes dolog egy IP címet lekövetni, letracelni. Az ember akaratlanul is megcsinálja, mert pl kíváncsi melyik autonóm rendszerhez tartozik. :D Visszatérve rá, teljesen ki van bukva, utál, gyűlöl, idiótának tart. :D Nem tettem semmit, csupán megnéztem azt az infót amit amúgy is magával hordoz. :) Még most is írja, hogy nem tért magához, milyen durva stb. Simán mintha megloptam volna. LOL :D Ennyit változott volna a netes társadalom? Eddig mindenki csak nevetett az egészen... Manapság már vért kívánnak. :D Rossz voltam megint, ez van. :D Elvetemült állat! :P

De nem baj. That's me! :)

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: uhh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr81587169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása