na most felrúgom a bilit

2009.12.17. 22:56

Egyébként imádom... Imádom mikor kibasznak velem... Mi a faszért csak ezeket a faszkalapokat találom meg? Élvezik? Szórakoznak? Nem létezik egy kibaszott értelmes fiatal srác már ebben az elbaszott országban? Vagy mi a picsa van már? Hát befosok... Hát lol! Elmehet mind a picsába amúgy. Kicsit azért most bíztam. Igaza volt legjobb lánybarátosnőmnek. Kurvára igaza volt! :D Hát egy naív biccs vagyok aki elhiszi, hogy akar tőle valaki bármit is. LOL LOL LOL Azt hittem már nem tudnak újat mutatni! Dehogy nem! :D Megint okosodtam. Ne bízz normálisnak tűnőkben! Nem azok! Nem baj! Nekem így tökéltes egyedül! Lefosom mostmár az egész keresés szarságot! Hülye buzik! Még utoljára jól megszopatott 2009! :D Nincsen értelmes srác, ennyi. Vagy olyan van aki nem jön be, vagy fasz. Nem kell olyan aki nem jön be akkor sem! Inkább leszek magam, és élvezni fogom, hogy kurvára steril környezetben vagyok, érzelmek nélkül! :D Bassza meg...

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: wtf ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr631605631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása