A mai nap 16.-a van. Valaha történt ezen a napon valami, ami megváltoztatta az egész életem alakulását. Hogy jó-e vagy rossz azt majd az életem alkonyán tudom megmondani. Az biztos, hogy átértékeltem az egész mindenséget, és több lettem annál mint ami voltam. Megtudtam mi az, hogy fáj, és felnőttem. :) Ma már visszanézve máshogy látom a dolgokat, de ide el kellett jutni sok szenvedés árán.

Íme legyen emlékül az a szám amit attól a sráctól kaptam mp3 formájában egy levélben egy bizonyos alkalomra, aki egy korszakomban olyan sokat jelentett(szinte a mindenséget) nekem:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr591675621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása