huhh azannya :)

2010.02.18. 11:25

Tegnap találtam egy oldalt aminek az a lényege mint az omegele.com-nak, csak itt webkamera is tartozik hozzá. "talk with a random stranger" A lényeg: belépsz, és bead egy full idegent aki lehet fiú vagy lány, bármilyen korosztályban. Aztán webkamcsetelsz vele. Érdekes szitukat és érdekes helyzeteket élsz meg! Ha meguntad csak nyomsz egy next-et, és kapsz egy új csetelőt. :D Annyira bejött, hogy függő lettem mint anno az omegele-n. Képes voltam ma reggel 4-ig nyomni. :D Majdnem mindenki aki angol nyelvterületről jött megemlítette, hogy nagyon jó vagyok angolból. :) Ez azért büszkeséggel töltött el. Beszélgettem 45 éves Sun dolgozóval akivel kockultam, 16 éves amerikai csajjal, 21 éves német tanárral, 12 éves Brazil fiúval, 15 éves meleg angol sráccal aki kurva jól nézett ki! :D, 17 éves meleg Dán sráccal, 17 éves Chilei lánnyal aki megjelölt fészbúkon és még sorolhatnám! :) Körülbelül 250-300 embert lapoztam végig. :D Volt aki búvárszemüvegben ült, volt aki vámpírnak öltözött, volt aki a farkát verte! :D LOL! Nagyon nagy! Hát igen picit rákattantam. A megismerés vágya, hogy ki a következő az hajtott. Természetesen észrevettem, hogy rákattantam így inkább ma nem megyek fel, mert baj lesz belőle. Aki esetleg jó angolból, és szívesen kipróbálná ezt a jó szórakozást azt megtalálja itt: http://www.chatroulette.com/

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: link yeah

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr411768530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása