összefoglalás

2010.04.30. 20:57

Mielőtt Máté reklamál az általános poszthiány miatt inkább írok egy összefoglaló félét, hogy mi történt manapság. Tanulás, és tanulás, meg tanulás. :) Közeledik a nagy nap, ahol számot kell adnom a matek (nem)tudásomról. Múlt héten konzultálni voltam valszámból. Egyedül voltam úgyhogy csak én és a tanár. Érdekes volt! :D Hasznosnak hasznos volt, mert legalább végigmentünk a tételeken, és mindenhez mondott valamit. Meg talán látta, hogy nem sok közöm van az anyaghoz. Mellesleg Family Guy-t nézek ha már megkattantam a matektól. Egész jó pihentető, és már 3 évad után folyékonyan értem az amerikai angolt is. ;) Kell is, kell is, mert kell. Meg kell majd érteni kint a Skótokat, akik aztán igénytelenül törik az angolt.

De tényleg fosok. :D Azért a matek az kurva kemény lesz. Nagyon nem vágom, és nagyon kéne vágnom. Talán segítenek majd. Utána már csak védés, és ott állok majd átveszem a diplomát, és dobbantás nyugatra. :)

Na jó bye.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr721965213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása