Egyszer volt egy mondás, hogy mindenhol jobb, de a legjobb otthon. Hát nem tudom. Jó itt, szép itt, megint nem vágyom haza, de menni kell majd. Most találtam egy wifi ap-t és onnan blogolok. Szép hely, szépek a hegyek, patakok, sok a fotó téma. :) Kihasználtam a manuális objektívet is. Kellemes! Jó nem tökéletes, de nekem megfelel, lehet vele játszani. Rengeteget sétáltam, elmentem fotózni is, majd mutatok képanyagot annak akit érdekel. Egy kis negatívot is: előbb felnéztem randira, hát a felhozatal újra elég lehangoló, de megigértem Somának, hogy pozitív leszek, így már nem igazán izgat, majd lesz valahogy. ;) Szóval összességében tetszik az élet itt is, de nem tudok németül, ők nem tudnak angolul, szóval majd meg kéne tanulni németül szerintem ahhoz, hogy idejöjjek melózni. Anglia azért mégis jó volt ebből a szempontból, mert azt a nyelvet még nagyjából beszélem is, de itt már csak szófoszlányok mennek. Ami még említésre méltó: Jó kis kanyarok is vannak, lehetett élvezkedni autóval. Hiába, alpesi utak azért alpesi utak. :D Szombaton hazatérek, aztán nem tudom lesz-e kedvem írni róla, még Angliával is adós vagyok. :S Na jó visszamegyek, most nem tudok többet írni, meg fáradt is vagyok. Nemsokára kezdődik a suli is, utolsó hajrá, de itt teszek fogadalmat magamnak, hogy ha a fene fenét eszik akkor is befejezem, majd én megmutatom nekik hogyan kell ezt! :) Ideje belátni, hogy nem szabad egy pillanatra sem feladni semmit, mindig a maximumot kell nyújtani, és még feltételezni sem szabad magamról, hogy képtelen vagyok rá. Meg kell csinálni, és ennyi. Szóval ehhez tartsad magad Zoli! Sokáig engedted, hogy vigyen az ár, el lehet felejteni!

Na jó, EOF mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr81324112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása