hétfő

2009.08.24. 21:58

Ez a nap már nem volt annyira jó, és hulla vagyok. Kezdjük az elején. Nem nagyon aludtam az éjjel, és folyamatosan azt álmodtam, hogy repülök a város felett. Nem tudom ez jót/rosszat jelent-e. Majd megkérdezem Somát ha fent lesz. Felkeltem, és elmentem matekra, hogy akkor fejezzük be a szigó anyagot. Odamegyek, jó. A csaj meg néz rám, hogy WTF? Múlt héten kellett volna jönnöm. Ebben csak az az egy a vicces, hogy direkt megmondtam neki, hogy múlt héten nem tartózkodom az országban... Beugrott neki, és bocsit kért. Hát jó... Szóval holnap megyek matekra... Hazajöttem, és kicsit olvastam neten, majd menni kellett a városba, majd kertészkedni is kellett, szóval erősen le vagyok fáradva.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr501335946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása