üresség

2009.08.26. 09:20

Ma olyan fura hangulatban keltem. Nem tudom mi ez, de ilyen nagy ürességet éreztem. Na mindegy nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert nincsen értelme. :) Felmentem a sulis honlapra, és halott(milyen meglepő... :D). Szerencsére nagyjából mindenkit elértem akit akartam, és már a legfőbb emberkét is megtaláltam Skype-on akivel végülis intézni szoktam az egészet. :) Szóval jó, örülök. Jövő héten le kell mennem szerintem a suliba, még kérdéses az időpont mikor. Le kéne nyomni egy félév alatt az egészet úgy döntöttem. :D Aztán ennyi. Meg tudom csinálni, csak akarnom kell. Ha összeszedem magamat általában mindent megoldok rekordidő alatt, szóval hajrá /me! Na elkezdem a napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr291339035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása