Péntek

2009.08.28. 21:30

A mai nap szövevényes és bonyolult volt. Kezdjük a reggelnél. Olyan fél 10 körül sikerült felkelni. Látom sms a telón. Édesanyám, hogy ja nála maradt a jogsim és a személyim szóval kérjem meg apámat, hogy vigyen le. Neeee... De igen szóval levitettem magam, és még el is késtem, szóval szegény Ricsi 10 percet várt rám. Kóma voltam, meleg volt, de odaértem. Egyből odamentem hozzá, és megkérdeztem őt keresem-e. Mondta igen, őt keresem. Kicsit úgy éreztem elnyomom őt, vagy passz, de alig mondott valamit. Padot nem találtam leülni, illetve találtam csak az a napon volt, így 5 perc után már menekültem róla, szóval állva diskuráltunk. Nem a legjobb, dehát istenem... Szóval meséltem neki mindenfélét. El is ment kb az 1 óra. Megvizsgáltam az LG telóját is. Hát igen, nagyon ájfónra hajaz. Kicsit érzékeny lett a giroszkópja ahogy néztem. Szóval elvoltam vele, meg bíztattam kicsit, hogy ne legyen olyan szomorú szegény, meg legyen optimista. Nem tudom használt-e neki vagy nem. Remélem igen.

Hazafelé miközben vártam a transzfert találkoztam az egyik általános sulis osztálytársnőmmel. Hát örült nekem, én is neki. Beszélgettünk egy kicsit, megkérdezte hogy vagyok, megkérdeztem hogy van. Szállodában dolgozik.

Hazamentem, és befejeztem pár dolgot. Délután vásárlás következett. Volt ma ez a mekis akció, hogy 100Ft a sajtburger, ezért 2 helyen is sorbaálltunk érte. Még most is azt eszem. :D Hiába szemfüles a magyar, meg pofátlan. A metrónál éppen hajtottam be a behajtani tilos táblánál(nem én voltam! :D), mikor látom valaki integet. (azt hittem megbasz a rendőr, már készültem menekülni) Hát ez a valaki bizony exem bátyja volt. Mondom hű. Látom ott a család is vele. Na mondom most ha ott a D akkor oda sem megyek köszönni, de láttam csak a 2 tesó volt ott meg anyukájuk. (hála égnek) Nem is kellett odamenni, rohant már hozzám a pici, a kezében vaniliás puding, és ujjal ette. :D Jaj istenem! :D Imádom ezt a picit! :D Jött aztán örült nekem. Megkérdeztem hogy van, meg várja-e a sulit. Mondta nem. :) Elküldtem, hogy jólvan menj csak vissza a családhoz, visszafutott. Odasétáltam, köszöntem T-nek is.Mondta megvan D gépe. Mondom jó. Éppen telepíti. Mondom jó. :D O: eljössz telepíteni és akkor játszunk is. Szegény lehet meg is ijedt, de reflexből: NEM illetve bocsi, nem tudok. :D Hülye lennék odamenni a köcsög bátyjához. Csakis arra van szükségem, hogy ölelgessen meg magyarázza a faszságait, meg álszentkedjen nekem. Úgysem állná meg. Ahhoz túlságosan nagy a kísértés, hogy ne szóljon hozzám. Végre átestem a múlton, nem kell ő a képbe. Szóval nem mentem, helyette legnagyobb bátyja (T) elvileg holnap jön hozzám videókódolni. Jó hát végülis mindegy, megcsinálom neki. Előbb volt egy nemfogadott hívásom, szerintem lehet lemondja, hogy nem jön. Vissza nem hívom. Túl sok pénzem áll már abban a családban. Majd megtalál ha akar valamit magától.

UPDATE: meg is talált, és holnap jön. Mondta, hogy exem ki szeretne békülni velem, amire ő nagyon kíváncsi lesz. Hát én erre csak lol-t tudok írni. Ha ez bekövetkezik, akkor: Meghallgatom exemet, és ridegen-hidegen elmondom miért nem kívánom látni többé. Nem érdekel a barátsága. A továbbiakban nem leszek a rabszolgája. Van nekem jobb dolgom is annál, hogy mr köcsög, egoista, faszkalap parancsait teljesítsem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr991344996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása