szombati dolgok

2009.08.29. 18:04

Szombati nap: Először is felkeltem. Reggel jó időnek indult, de aztán megjött a front ahogy előrejelezték. Megcsináltam az egyik szomszéd PNA-jat ha már úgyis össze volt készítve a Lucca-ra való szoftvercsomag. Örült neki nagyon. Kitakarítottam, és T jött időben ahogy ígérte. Én kedvelem őt, de nagyon nem szép már. Ahogy korosodik egyre rondább. :D Nem volt gond a digitalizáló cuccal, ment minden. :D Gyorsan végeztünk. Megmutattam neki az angol képeket, és tetszett neki. Egyszer még megmutatom neki Londont. :) Hoztam még Angliából egy kis ajándékot mindhárom testvérnek. Odaadtam, hogy ossza ki az öcsikéknek. Mikor T hazaért, közvetítette, hogy O megköszönte és nagyon örült neki. Szerencsére a jobbikat kapta, amit neki szántam. Kaptak ilyen doubledecker alakú teát, meg egy kis Cadbury csokit. 86p volt a csoki nem volt tétel, had kóstolják meg. Az, hogy D mit csinált a cuccokkal, kidobta őket vagy kitette őket az már nem érdekel. Ha engem kérdeznének akkor kikerült a "gyűjteménybe". Csak azért kapott valamit, hogy ne én legyek a köcsög, hogy persze a másik 2 fiú meg kap. Szerencsére beigazolódott az állításom, csak a hangulat havében mondta, hogy ki akar békülni, mert nem keresett. Jobb is, addig van nyugalom. :) Hazament T, és telepítette az új gépét D-nek. Segítettem neki, hiszen életében először telepített Windows 7-t, de attól még annyira nem izgat D gépe. Igazából csak T miatt segítettem, felőlem ott rohadt volna el a gép ahol van. Hétfőn meg megkezdődik a reghét. Fel kell vennem azt a pár tárgyat neptunon, meg akkor a kérvényeket is elő kell készíteni. Jólvan összeszedek mindent. Laci(a srác aki érez valamit irántam) írt, hogy hétfőn lesz msn-en. Jólvan majd ha feljön beszélünk. Még mindig oda van meg vissza úgy tűnt. Tegnap végre beszélgettem egy normálisat Somával. Eddig azt gondoltam, hogy nem is igazán figyel azokra amiket írok, így nem nagyon írtam neki, de most tisztázódott, hogy figyelt, így írtam neki. Ricsi meg elvan, talán mintha pozitív hatással lennék rá picit, mert nem tűnik mostanában annyira letörtnek, de passz. Lehet csak én látom nyugodtabbnak.

UPDATE: jaj most ugrott be, hogy ugye T jóvoltából kaptam pár infómorzsát, és D nem változott semmit. Pont olyan kötekedő, idióta, faszkalap mint volt. :) Things never change. Somával beszéltem, és rájöttünk jobb ha megmaradunk beszélgetőpartnernek. Jobb úgy mindenkinek. A távolság meg ezek...

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr871346831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása