reghét te csodás...

2009.09.01. 21:39

Az őrület folytatódik. Végre megtudakoltam, hogy mit és hogyan kell csinálnom ebben az új rendszerben. Senki nem tud semmit. Beszéltem szaktársammal, és pozitív híreket kaptam tőle. Elkészültek a kérvények is, meg az ajánlólevelem, amit a témavezetőm ír elvileg. Hát hiába. :D Nehéz szülés volt, de elküldtem megmutatni, és ha minden oké, akkor csütörtökön leadom a T.O.-n őket. Kétlem, hogy megkapom, mert kérvényezek egy tárgyat, amire kérvényezek, hogy felvehessek egy másik tárgyat. Szerintem kiröhögnek, de hátha. Csütörtökön megint legalább 6 órát fogok ülni a csodálatos vonaton. Azt tervezem, hogy szigorlati anyagot fogok olvasgatni rajta, úgy gyorsabban megy az idő. Ha nem is kapom meg, max tavaszi félévben már más dolgom nem lesz, mint lediplomázni nyugisan. Már annyira várom. :) Nem tudom ti hogy vagytok vele, de egy álmom valósul meg ezzel. Aztán persze utána be a mókuskerékbe, de ez már nem érdekel senkit. ;) Megrendeltem az új nethozzáférésemet is. 60 megabit lefelé. Igen, kellemes érték. "sátáni kacaj" Legalább gyorsan átjönnek a filmek a torrent szerverről. :D Nem, nem vagyok netfüggő, egy picit sem. :) Lehetséges, hogy 1-2 perccel többet ülök gép előtt mint más na. :) Délután 2 körül kitakarítottam az autót megint, mert megint mocskos volt. Én nem tudom mi van, de minden héten olyan mocskos bír lenni belül... Most megint tiszta, holnap le is kéne mosni.

WTYL

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: yeah ajjaj

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr521354019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása