most mi van?

2009.09.02. 20:19

Szóval tudjuk van a Laci, és mostmár lett netje is. Ma pár dolgot szóvátettem neki (pl azt, hogy nem nagyon ír magától és csomó hallgatás van, nagyon nem indul be a beszélgetés) lesz ami lesz alapon, de ahelyett, hogy volt barátom módjára nekem esett volna, hogy hogyan képzelem én azt, hogy ő így megy úgy, értelmesen kezelte, és azt írta változtatna rajta, stb. Úgy tűnik nagyon nem vagyok számára semleges, és ő sem nekem. Szóval nem tudom mi van most. Kérdőjel még, de nagyon szimpi is, csak messze van, de nem tudom. Megy az agyalás. :) El kell mennem oda mindenképpen. Meg kell tudnom élőben, hogy nyugodt szívvel mondjam azt ha mégsem felel meg, hogy nem. [MEMÓ: nem kell mindenért bocsit kérni, és nem kell negatívkodni egy percig sem, mert az csak kiábrándító tényező, és felesleges feszültségek] Mi a véleményetek olvasók? Várom kommentben.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr801356133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása