egy jó hétvége

2009.09.21. 08:09

Flashback: leutaztam Laci-hoz a hétvégére p-v és erről szeretnék beszámolni.

Összefoglalva a hétvégém eléggé érdekesen tellt, és csak egy dolgot akarok kiemelni, az pedig ő.

Kezdjük a pénteknél. Relatíve hamar leértem, nem volt para. Elfoglaltuk a szállást, majd hívtam Lacit aki beteg volt, hogy hogyan lesz akkor a péntek. Mondta 1-kor találkozzunk. 1-kor találkoztunk is. Élőben sokkal aranyosabb mint gondoltam. Már messziről mosolygott rám, és iszonyatosan zavarban volt. :D Kezet fogtam vele, és mondtam sétáljunk valamerre. Az elején alig bírtam vele a lépést tartani, mindig előre futott. :) Aztán szépen lassan beállt mellém. Mondta eléggé ideges, és tényleg eléggé ideges volt, meg feszült. Valamit mondtam neki, de erőteljesen túlreagálta. :) Azt mondta miattam is meg amúgy is új helyzet. Hát ez van. :) Én nyugodt voltam mellette. Furi volt a srác, de aztán hazaengedtem, mert hányingere volt. Vegyes érzelmek. Jött a szombat. Felhívtam a szállásra, meg akarta nézni a fiatalkori képeimet, hát megmutattam neki. Itt már mosolygósabb volt, és jópofább. Lehet éjszaka megbarátkozott a gondolattal, vagy passz. Beszélgettünk, de megint ideges volt. :) Aztán hírtelen megöleltem egy picit, majd elengedtem.

-miért húzódtál el?
-hát nem akartam tolakodó lenni, de gyere :)

Átöleltem, és ő átkarolt. Ölelgettem. Aztán újra megöleltem, és hozzámbújt, a fejét a mellkasomra tette, én meg ráhajtottam a fejem a fejére. Valami rég elveszett érzés jött elő bennem, amiről azt hittem rég meghalt. Annyira aranyos volt. Kezébe vette a kezemet, és simogatta a nagyujjával. Mondta nagyon fogok hiányozni neki. Mondtam ő is nekem. Többször elengedtem, de aztán bátran visszabújt hozzám. :) Annyira jó érzés volt. Előző kapcsolatomban ilyet nem lehetett. :(

Kérdeztem ideges-e még, azt mondta nem. Éreztem, hogy elég forró szegény. Nem tudtam lázas-e vagy csak jól esik neki, passz. A szívénére tettem a kezemet és nagyon gyorsan vert. :) Aztán újra rosszul kezdte érezni magát. Kérdeztem hazavigyem-e. Azt mondta nem mondja azt, hogy nem. - hehe - :) Még utoljára megöleltem, majd indultunk. Mikor hazaértünk hozzá kezetfogtam vele, de ő fogta magát, és a nyakamba ugrott, adott egy puszit. Viszonoztam. Elindult hazafelé, visszanézett és mosolygott. Hírtelen nem is tudtam hová rakni az érzéseket. Sokkal másabb volt ez mint előző kapcsolatomnál. Kicsit meg is ijedtem, talán itt tényleg szeret a másik, és mekkora felelősség is ez. Belül megint éreztem valamit, de az agyam egyből figyelmeztetett, hogy micsoda pokol is volt pár hónapja, szóval eléggé mentek a háborúk bennem. Írtam neki, hogy ő a legjobb srác, és köszönöm a puszit.

Vasárnap nem kerestem, mert azt gondoltam OK beteg szegényke, had gyógyuljon. Ha már 2x kirángattam az ágyából vasárnap biztos nem akar semmit. Hazajöttem, megyek skype-ra. Mondom neki megérkeztem. Erre: ajj =( Mondom mi a baj. Hát kiderült szeretett volna vasárnap is összefutni, és még ölelve lenni. Kicsit szarul éreztem magam, és valahogy a fáradtság vagy valami miatt idióta döntéseket hoztam. Pl megmondtam neki, hogy nem akarom mindig parázzon mikor otthagyom, nem kéne-e hagynunk a kapcsolatot a fenébe. Ennek nem örült. Kiszellőztettem a fejemet, felhívtam, bocsit kértem tőle, de mondta, hogy ő is írhatott volna valamit. (igaz is) Szóval nyugalom lett.

Összességében nagyon jó volt a hétvége, de nem tudok hírtelen mit kezdeni a dolgokkal. Túlságosan sokminden történt hírtelen, és új szitu, ez a srác pedig annyira szeretni való, :) és annyira távol van... :( Nem tudom mi történjen, mi legyen a következő lépés. Le kell magamban rendeznem a dolgokat a következő találkáig. Várom, hogy feljöjjön és beszéljek vele ma is, mert kíváncsi vagyok miket mond a hétvégéről. :) Ami zavaró: nem szedte le magát randi-ról, még mindig keres elvileg. Jó én sem szedtem le igaz. Nem tudom ez jó-e vagy rossz, de zavar picit. Bár lehet megint csak bemagyarázok magamnak dolgokat, meg túlkombinálom, és semmi jelentősége sincsen. Majd kiderül.

Úgy tűnik megint szerelmes leszek, ami nem semmi! Vagy már az is vagyok?

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr901396087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hercegecske (törölt) 2009.09.21. 19:55:08

Akkor neked is tartalmasan telt a hétvége. Engem boldogsággal töltött el a poszt olvasása - remélem, téged a történtek tettek azzá. ;)
süti beállítások módosítása