péntek, 12% a baumaxx-nál

2009.10.02. 22:39

Takarítottam, készültem a vendégem fogadására, majd jött is. Megbeszéltük amit kell, majd elhúzott. Ekkor összeraktam a bútort amit anyámék vettek. Most éppen szárad a ragasztó, ami úgy nézett ki valami rossz sperma.

Éppen mindkét kezem ragasztós volt, mikor hívtak, hogy orosz vendégmunkásoknak kell belőni a wifi-t. Te úristen. Orosz windows-tól mindenki maradjon távol! Tényleg csak a rutinomnak köszönhetem, hogy el bírtam boldogulni vele. Mindenfelé ciril betűk, ciril billentyűzet. Uhh... Nem egyszerű. Belőttem végül nekik, aztán bye. Furcsa egy nyelv ez az orosz. Istvánnal játszottam msn-en, közben Gery írt néhány dolgot a kapcsolatából. Rájöttem, hogy engem sosem szerettek. Hülyén hangzik ez most, de nekem nem írt/mondott ilyeneket senki amit neki. Voltak próbálkozásaim a másik felé, de sosem kaptam viszonzást. Szóval azt kell mondanom engem nem szeretett még senki. Szomorú felismerés, remélem változni fog majd. Holnap megint találkozom szaktársammal, és megbeszéljük a dolgokat tovább.

Elmondtam Ricsi-nek, hogy ennyi volt, sosem akarok tőle semmit valószínűleg. Tegnap sikeresen kiakasztott, akkor jött a felismerés, hogy neki semmi keresnivalója az életemben barátnál magasabb szinten.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: nonsense

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr201424004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása