mit is írjak

2009.10.16. 20:08

Alkotói válságban vagyok, nem tudok mit írni a mai nappal kapcsolatosan. Valahogy kedvem sincsen, de azért írok pár dolgot. Ma egyszerre kaptam 2 mobileszközt is, hogy rakjak rájuk navigációs megoldást. Az egyik egy WayteQ x820-as PNA volt, a másik meg egy Airis T620-as PDA. Mivel a PNA időseknek ment, és az egyszerűségre törekedtem, ezért a AmiGo-t tettem rá. Ez volt az első AmiGo telepítésem. A térképek, hang fájlok átrakhatók alá az igo-ból. A szoftver tényleg olyan szinten le van egyszerűsítve, hogy mégegy viziló is képes használni. Semmi beállítás, eltévedési lehetőség. Tipikusan buta embernek való. A PDA pedig elhalálozási tüneteket mutatott, ezért szépen kapott egy hard reset-et. Egyből feltámadt poraiból. Ment rá az új igo8.3 és viszlát. 1 óra alatt kész is lett mindkettő. :)

Ezen kívül még PC-t mentettem és húztam újra, IP telefont konfigoltam. A matematika sem maradt ki, szóval nem vagyok pihent már így este 8-kor.

Semmi többet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki! :P

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: nonsense

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr231454820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.17. 16:16:26

Izgi napod lehetett...csakúgy mint az enyém..

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.17. 20:00:10

@Hopeless: Ja-ja majd figyeld a mait. :) Mindjárt ráveszem magam és megírom.
süti beállítások módosítása