sonntag

2009.10.18. 20:44

Elköltözött az albérlőm... Csodás... Valakit találni kell a helyére. Az volt a baja, hogy nem elég neki a 18-20°C amit a hightech kandallóba épített gázmelegítő produkál neki, így ő radiátorokat és gázkazánt akar. Hát nem kapta meg, így ment. Összerendezkedtünk utána, és felkészültünk az újabb albérlőjelöltekre. Észrevettem, hogy az emésztőgödör elkezdett beszakadni. Anyám mondta, hogy hát ki kell merni belőle az okosságot, és lemászni a virágillatba, megerősíteni téglával. Jövő héten ez lesz a meló a hétvégén. Szar meló lesz szó szerint. :)

Kitaláltam, hogy felteszem a kocsira a téli kerekeket. Nekiláttam, és a jobb hátsó keréknél az a tény fogadott, hogy hiába csavartam ki a csavarokat, a felni meg sem mozdul. Egyszerűen rásült a helyére. Nagynehezen WD40 és óvatos kalapácsütések során bírtam leoperálni a helyéről. Az egész azért történt, mert hallgattam megint egy okosra, hogy miért kened be a felni felfekvő részét és a csavarokat WD40-el felrakáskor? Úgy jó az ha rásül! Hát kurva jó! :D Mindegy, most a télikerék így került felrakásra. Tudom, tudom lesz még jó idő, de akkor is. Jobb ha fent van. Főleg az én vezetési stílusommal... Megyek mintha muszáj lenne... A alufelniket szépen felnitisztítóval letisztítottam, lemostam, megszárítottam, és a helyükre raktam. Úgy kell elrakni, ahogy illik. Természetesen a kötelező sérülést beszedtem megint az első kerekeknél. Belém állt az első tárcsafék tartópöcke. Mindegy, szokásom.

Végre visszavittem a gépet, és begyűjtöttem a fizetséget. Furák ezek az orvosok. Olyan dolgokon tudnak néha pörögni amit én furának/érdekesnek találok. (jó valójában hülyeségnek) Pl ilyesmin, hogy tánciskolába járnak, vallás, meg ilyesmi. Jó valójában mit akarok én kis műveletlen, tudatlan gyökér aki élvezi ha kernelt fordít. :D Sosem leszek olyan szinten mint ők így politika, közélet, és kultúra terén. :D Sebaj, én így is jól vagyok. :)

Ne feledd /me az igazságra amire tegnap utaltál! Ha az élet kihívások elé állít modd azt, állok elébe, go play. :) Így izgalmas az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr31458771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása