a kis szexmán

2009.10.24. 16:02

A következő beszélgetés ma délután történt. A srácot a randi-ról vettem fel, és szerettem volna látni róla képet, az arcáról. Persze ő csak azt nem akarta, minden mást igen. Íme:

én said (15:56):
*bár most kicsit borostás vagyok
Mar says:
*nem baj
*inkább lentebb érdekel
*mellkas-has-farok:D
én says:
*hát ilyeneket nem fogok mutogatni kamerán :D
*arra felkészülhetsz :)
Mar says:
*mért nem?
én says:
*mert nem szeretem így személytelenül kamerán át mutogatni ezeket :D
én says:
*én viszont egyelőre csak max ilyeneket
én says:
*akkor hagyjuk
*majd egyszer talán látlak :)
én says:
*jó
*akkor most semmi?
én says:
*hát küldhetsz magadról képet, de én nem nagyon szeretnék már most a privát dolgaimról mutogatni :)
én says:
*nem...
*akkor
*szia
én says:
*hello

Természetesen törölt. Újabb szexmán faszkalapot láthattunk. :)

UPDATE1: Kis idő elteltével újra visszavett a listájára. Ki érti ezt...

Szerző: nicnev

3 komment

Címkék: idióta ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr631471994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.25. 13:25:48

Annyi a fasz...de komolyan mondom! Nekem már hányingerem van ezektől...és tudod ezek a cikkeid megerősítenek abban a tényben, hogy nem kell nekem ilyen chatelős site-okon bóklászolnom. Nem értem miért hajtod ezeket ezerrel.

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.10.25. 16:42:10

@Hopeless: Azért hajtom őket, mert máshol nem tudok nagyon keresni. Ilyen melegbárokba sosem mennék, élőben nem állok oda ismeretlen elé, hogy bejössz. :) Suliba most nem vagyok, melóba még nem vagyok, én vagyok meg a tanulnivalóm. Egyértelmű, hogy online módot választok. :)

Hopeless 2009.10.25. 18:22:06

hehe...egyébként jah...bagolyként huhogok rád. Teljesen értelek.
süti beállítások módosítása