Ez a szám életem egy olyan korszakát idézi ahol minden jó volt egy kicsit. 2008 karácsony előtt járunk. Megvolt még D exem, úgy éreztem szeret (a karácsony miatti látszat). Akkor vettük a jelenlegi kocsit. Futárkodtam vele céges üzemanyagon Budapesten. Terítettem céges ajándékokat a partnereknek karácsony alkalmából. A suli rendben volt, az életem helyén volt. :) Akkor hallottam meg a Roxy rádión ezt a számot, és közben az üllői úton mentem a csúcsban. Valahogy mikor lement ez a szám akkor úgy tök jó volt. :) Az autó, az életem, minden, és akkor picit boldog voltam, és mosolyogtam szívből, őszintén. :) Íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr341472329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása