a csókkirály

2009.10.27. 11:20

A történet még új, friss, pár napos. Adott egy netes társkereső szolgáltatás, nevezzük randi.gay.hu-nak. :) Van egy fícsör rajta ami azt tudja, mint fészbúkon a poke. Ha valakit megpókolsz akkor azt jelenti, szeretnél vele megismerkedni. Itt egyébként virtuális csóknak nevezik. Őszintén szólva hülye elnevezés, mert miért akarna valaki virtuálisan megcsókolni valakit akit még nem is ismer, de segáz! :P Szóval adott egy srác, nevezzük balaaa-nak. Egyik nap küldött nekem virtuális csókot. Megnéztem, szimpinek tűnt, bár kicsit buzis, dehát istenem ne legyek már ennyire válogatós, melegek vagyunk vagy mi. :) Szóval jó, visszaküldtem neki a csókot, hogy felőlem OK. Erre jött mégegy tőle. Mondom lol... Igazából a viszonzás után úgy illik, hogy ír a másik egy levelet. Eddig úgy szoktam csinálni, hogy kapott poke után írok levelet a delikvensnek, hogy ugyan már látom meg akarsz velem ismerkedni, szimpi vagy nekem is, írjál. Persze nem így, de ez a tartalma. :) Eddig többnyire abbamaradt a kommunikáció a levelem után, ezért most nem írtam. Visszaküldtem újra a válasz csókot. Kaptam 2-t egymás után. Küldtem 2-t. Kezdtem már megunni, de nem, nem írtam az istenért sem, ő vigye végig. :D Mégegyet kaptam, viszonoztam, és csend vala. Ma néztem a "kommunikátorban", és törölte is a kapott csókokat. Jólvan. Szórakozgatott a fiú.

Vivá csókkirályz!

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: wtf ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr161478405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása