Ha valaki figyelmesen követte a posztokat, akkor láthatta, hogy pár napja beszélgettem egy sráccal aki szimpi volt nekem, majd írtam mégsem akarom annyira. A történet továbbment. A srácról azt kell tudni, hogy hobbi rádiós, és netrádiózik. OK. Szóval egyik nap beszélgetés közben feldobta, hogy milyen rádiókat is hallgatok. Mondtam Budapesten a Roxy-t, itthon a Rádió1-et. És írta, hogy ő ezeket utálja, ő Juventus, Danubius, és Sláger. Mondtam a Juventus halott, Sláger irritál, nem bírom elviselni, és a Danubius még ok. Kérdezte hallgatok-e netrádiókat. Mondom persze. Írtam di.fm. Csak azt? Igen. Az összes magyar rádiónál jobb, mindet porig alázza. :) Erre meghökkent. Írtam, hogy egyetlen országban vannak igazán hallgatható rádiók, az pedig hollandia. Na ezek után csend volt. Tudtam rosszat szóltam. :D Később az este folyamán kinyilvánította, hogy legyünk max barátok. :D

Hát igen, lol. :D Bár nem ez volt a legfurább ok amivel már koptattak le. :D

Szerző: nicnev

2 komment

Címkék: wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr261478732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.10.27. 13:19:32

Megalol! Úristen...az utóbbi postjaidon bepislogtam azér rendesen :D
süti beállítások módosítása