Ubiquity Networks Nanostation

2009.11.01. 09:48

Mikor tegnap este már teljesen meg voltam csúszva, csengettek. Szomszédom volt, és azt mondta jöjjek, hozott valamit Salgótarjánból. Lementem, és elcsodálkoztam. 2db Ubiquiy Networks Nanostation volt. :D Az eszközgyártóról azt kell tudni, hogy közkedvelt a WISP-k körében. Csomó szolgáltató használja. Hogy miért? A válasz egyszerű. Kompakt, egyszerű, és nem tartja be a jelerősség határt. ;) Szóval végül én is a kezemben tarthattam belőlük egy párt. Azonnal kicsomagoltam, és megnézegettem. Az eszközök 2 revízióból valók. Ez a POE tápon látszott először. Az újabb verzió kompaktabb, a régebbi moduláris. Innen már tudhajtuk, hogy a cucc POE-s. Ezek 5Ghz-en sugároznak. Akár 108 megabitre is képesek. Gyorsan megflasheltem őket a legújabb AirOS 3.5-re, és elkezdtem turkálni a beállítási lehetőségeiket. Látszik profi a cucc. Minden állítható. Sok fogalommal még nem is voltam tisztába, de helyretettem őket. Van még mit tanulnom velük kapcsolatban, de nagyon szuper cucc, nagyon tetszik. :)

Úgy tervezzük, hogy az otthoni hálózatunk 7 éves UTP gerince helyett lesznek ezek majd.

Természetesen vannan képek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr731490317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása