NEM!

2009.11.02. 20:56

Akkor sem adom fel önmagamat! Így születtem, így halok meg! Nem megyek agyturkászhoz! Nem érdekel mit gondolnak mások, nem érdekel a véleményük, én én vagyok. Úgysem érti meg más mit érzek. Úgysem látja ő belülről milyen odaadó lennék egy sráccal, és milyen szeretetet kapna tőlem. Ne akarjanak megváltoztatni, ne akarjanak mássá tenni. Ne akarjanak a magunkak megfelelővé tenni! Én így vagyok önmagam, így szeretnek a barátok, és így fogadom el magamat. És igen! Fiatal srác kell akkor is! Keresem-kutatom amíg csak élek. A végsőkig, és tovább!

Szerző: nicnev

3 komment

Címkék: important

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr921494146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.03. 09:09:44

Nem érdekel mások véleménye? Senki nem akar mássá tenni sztem..ezt csak te gondolod így. Az hogy emberek próbálnak megoldásokat keresni a problémákra és ezzel segítenu, az nem azt jelenti, hogy rosszat akarnának...de hát te tudod...az meg megint hülyeség hogy senki nem ért meg...áá mindegy most felbasztam az agyam

Hercegecske (törölt) 2009.11.05. 11:47:00

Sajnálom, hogy rég beszéltünk, és így nem világos, mi váltotta ki belőled ennek a posztnak a megírását.
A pszichológus annyira nem rossz dolog.
És egyet értek Hopeless-szel.

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.05. 12:00:03

@Hercegecske: Soha, de soha nem megyek pszihológushoz! Le lehet rólam szállni ezzel kapcsolatban! Köszönöm!
süti beállítások módosítása