SMC is a big shit

2009.11.10. 17:49

Délután bementem AC-ba. Huhh mennnyi csicsó (Cisco) router és port volt ott szanaszét. :D Élvezkedtem, tapogattam. Hát ja. Tudnék egy darabig válogatni a cuccok között. Nem csak Cisco volt, volt 3com, és egyéb dolgok is. Aztán kimentem site-ra ahol az ATA szarakodott. Nem lehetett hívni pár perc után. Egyből valami TTL érték lejárására gyanakodtam. Amint újraindítottam ment, aztán megsüketült. A hibát visszakövettem az SMC barricade routerig. Eddig úgy néz ki ő volt a hibás. 2006-os a cucc, és valljuk be sokat változott a világ 3 év alatt. Be volt kapcsolva rajta a stateful packet inspection TCP, UDP kapcsolatokra. Kikapcsolva ment minden egyből. Hát ja, informatika. :)

Így utólag: a stateful packet inspection nem engedi az új kapcsolatok felépítését amit bentről kezdeményezünk. Azaz, a PBX nem tudott kapcsolódni az ATA-hoz, csak az ATA által initiált kapcsolatok kerültek lekezelésre, letrackelésre. Ezért boot után szét is kapcsolt a TTL miatt szépen a kapcsolat, és onnantól unreacheable állapotba került. Nem lehetett hívni. Hát igen... Ha az ember szépen akarna dolgozni akkor fogott volna egy wireshark-ot és szépen lesniffelte volna a teljes forgalmat.

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: work

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr701515934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása