péntek 13

2009.11.13. 19:27

Ideges vagyok! Van valami ebben a péntek 13.-ban. Voltam lent ma szeretett városomban konzultáción. Ezzel még önmagában semmi baj. Találkoztam sok emberrel, jó volt. :) Azonban! Megyek át egy másik épületbe autóval. Az utca olyan, hogy a jobb széle parkoló. Megyek, erre kivágódik féktávon belül egy mondeo ajtaja. De úgy ám, hogy századmásodperceim vannak reagálni, fékkel megállni nincs esély. Át kellett néznem a másik sávba, üres volt, átrántottam a kocsit, és elkerültem. Azt a picsa! Ha van ott valaki elviszem azt a kurva ajtót. Hogyan lehetnek ennyire felelőtlenek emberek? Miért nem lehet körülnézni ajtónyitás előtt? Úgy tudtam ÓVATOSAN kell kinyitni azt a rohadt ajtót ha megy a forgalom mellette. ÚRISTEN. Sajnos nem tudtam megállni vele üvöltözni, pedig elszállt az agyam. Nem tudtam félreállni, mert jöttek mögöttem. Pedig kiugrottam volna szívesen. Hát nem hiszem el. Basszus... Hülye paraszt sötét zalaiak! Jövök haza, akkor meg tempomattal mentem a kedvezőbb fogyi miatt. Kamionfalat előztem, erre elkezd lassuli a kocsi, tempomat aktív. Nyomom a gáz, eltűnt a gáz. Tempomat off, semmi. Nem volt gáz, kész vége. Alacsonyabb sebességfokozatokba kapcsolva motorfék volt, gáz nem. Nem tudtam félreállni, felhajtó volt. Gurogatni kellett ezt a kurvát, hogy leállósávig kitartson, és a kamionfalon beférni. Újraindítás után visszatért. Előtte még baszogattam a gázt, hogy pakoljon bele hibatárolóba. Eszem megáll. Legyen csak hétfő. Úgy viszem be ezt a kocsit szervízbe mint a kisangyal. Odabaszom a kulcsot nekik. MOST PEDIG ITTMARAD, ÉS ADDIG NEM VISZEM INNEN EL AMEDDIG KI NEM VIZSGÁLJÁK! MAJDNEM KINYIFFANTAM MIATTA! Hát komolyan mondom azért nem voltam boldog ott a prérin. Ha azt mondják indítsam újra menet közben beugrok közéjük az 100%! :D Azóta nem csinálta, de akkor is. Én amilyen fajta vagyok általában nem ilyen nyugodtan autózom, hanem megyek mint a disznó. Olyan előzéseket szoktam bevállalni, hogy haj. Ha most nekem egy akció közben beadja a derekát én ott halok meg, esetleg túlélem, és a másik hal meg. Szóval azonnal megy a kocsi szervízbe! Ilyet nem játszunk. Ilyen már volt egyszer vele, ESP kormányelfordulási szög jeladó volt a ludas. Állítólag akkor kicserélték. Ezek szerint kurvára nem. Lehet üvöltözni fogok hétfőn velük! Legalább cserekocsi kell!

Faszom...

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr641523220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása