A legutóbbi infómorzsa szerint vártam, hogy jöjjenek haza a vendéglátóim. Azóta sokminden történt. Először is tanulás, ezerrel. Megcsináltam neki egy hálózatos beadandót is még aznap. Szokás szerint hoztam a formámat, szépen IP címzés stb. :) Aztán megkezdődött a tanulás EH-ra. Csillag-delta, váltóáram, soros-párhuzamos, impedancia számítás, négypólusok stb. Nem unatkoztam. :D Minden nap totálisan kikészültünk, már csak nevetgéltünk mint a tinilányok. Aranyosak voltak ők ketten, minden nap főztünk valamit ebédre.

snap

Látva, hogy milyen szépen megvannak ők gondolkodtam. Visszagondoltam D-vel eltöltött 1 évemre. Tisztán láttam, hogy nem, ez nem volt szerelem a részéről. (bár ezt már ugye tudjuk is) Itt szépen megértésben van a párocska. Még akkor is ha egy szobában alszom velük. :) Rájöttem lehet nekem/hozzám nem való társ. Lehetséges, hogy magányra vagyok teremtve. Talán túl fura vagyok, vagy tudom is én. Speciális ember vagyok, különleges igényekkel, jellemmel, és ez kemény dió. Igaz sokat tettem a dolgokért, de eddig csak falba ütköztem. Lehet beletörik a bicskám. Na jó nem depresszálok majd lesz valahogy, de akkor is jó volt őket látni. Jó volt a lelkemnek látni, hogy ilyen szépen megvannak. Mintha egymásnak lettek volna teremtve. :) Engem is jobbkedvre derítettek. :)

/snap (ajjajjajj már te...)

Szóval készültünk keményen ZH-ra a kis főzőkonyhában.

Aztán eljött a pillanat, élesben ment. Kikaptuk, és néztünk egyet. Nem teljesen erre készültünk. Megtettük amit tudtunk, de 2-es semmiképpen sem lesz MÉG. Sebaj, még nem veszett el a haza, de kedden megyek konzultációra. Akkor megtudok mindent, és elvarrják a kérdőjeleket amik még nyitva állnak. Megoldjuk a ZH feladatsort. Amúgy meg simán megy már a 2 komplex alak közötti konvertálás. :D Simán adok velük össze-vissza, és táblázatos sem lesz! :D YEAH! Kicsit rákészülés, 4 pólus vágás, és sima ügy, meglesz EH2. Készült nekem egy "edzésterv" matek szigóra. Azt követve megcsinálom azt is. Nem vagyok vallásos, de istenem! Adj erőt ehhez a vizsgaidőszakhoz, mert megszülök egy komplett asztali PC-t mire végzek! :)

Wellness hétvége review. Először is türelmetleneknek egy szóban: nagyon jó volt!

Részletesebben: 4 csillagos szálloda, kellemes légkör. Érkezés után egyből food volt.

Én ennyit nem szoktam kajálni. Már az első nap este kifeküdtem, és egyre rosszabb lett. A csodás balerína alkatom is szenvedett némi csorbát. Vége felé már sehová nem kívántam az ételt. Csak néztem és fájt. :) Soha többet all inclusive helyre! Veszélyes, gyilkos huhh! Egy dolog volt benne jó, el lehetett vinni a kaját. Így tellt meg vasárnap estére a kocsi fara gyümölccsel, és pereccel. :) A kaja jó volt amúgy. A szálloda jól felszerelt, és 1 élmény medence volt, aminek a külső része ilyenkor is működik. Volt még egy hévizi tóból betáplált medence is. Amúgy a tó vize a város alatt elhelyezkedő csatornarendszeren közlekedik. Volt még szauna is. Mindent kipróbáltunk, kellemes volt. Elmentem éjjeli fotózni, és nappali fotózni is. Képek majd később lesznek fent, már nincsen rá energiám. A szobák is kényelmesek voltak, és ingyen volt az ásványvíz fogyasztás. Jó volt végülis, tetszett.

Történt egy érdekes dolog ottlétem alatt. Felmentem a szobába, rutinból bementem, és egy üres szoba fogadott. Minden a helyén. Egyből beugrott egy film, ahol a hölgy szereplő azonosságát akarták eltörölni, és ő is így járt. Kirohantam, szobaszámra néztem: 623 LOOOOL! Elcseszte a lift az emeletet, és a kulcs meg nyitotta a zárat. Bárkire rányithattam volna amint éppen vajat köpül, vagy tömi a kacsát, esetleg feji a tehenet. Ha már egyszer feljöttem, akkor már visszamentem a szobába, és elhoztam az ásványvizet a minibárból, a köntösömbe rakva. Mire leértem lefagyott a bal mellbimbóm. :D (a történet happy end-el végződött, mert kiolvadt a szaunában)

Mai nap csúcspontja esti ismi: "aranyos vagy. azért nem mondom, hogy helyes vagy, mert nem szoktam" Ezek után 5 perc csend, srác törölt. Erre annyit mondok: "Hol a fa főnök?" Bevallom, nem vagyok egy szép srác, de igazából fosok rá. Nem akarok megfelelni már mindenkinek. Vagyok aki vagyok. Olyan dolgokat tudok amik többet érnek annál mint a jó kinézet, és ezek főként belső dolgok. :) Amúgy is, a rendes srácok hoppon maradnak, de ez van. Én már csak ilyen maradok! :) Így szeretnek akik szeretnek.

Igazából őszapó félék bagoly alakatúak!

 


A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr981578853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása