A címben leírt mondat csendült fel ma délután egyik nagy bevásárlóközpont láncunk helyi üzletében. Megjött, megérkezett, letagadhatatlan, megállíthatatlan! Itt a karácsonyi őrült vásárláshullám. Vegyünk pónit, mosógépet, cukorkát, 3 nyelven köszönő óriás műfalloszt. Nem számít, csak vegyél. Ezért nem szeretem a karácsonyt! A régi szeretet ünnepe dolgot meglovagolták a kereskedők. Pont olyan lett mint a Valentín nap. Azt is a virágárusok miatt vezették be. A szeretetből átment fogyasztói ünneppé. Mindent el lehet adni karácsonnyal. Az óriásplakátok, a TV, az internet mindenhol ez dől. VÁSÁROLJ köcsög! Lehet venni, venni, és aztán izgulni - jaj vajon tetszik-e neki - A legjobb mikor mindenki ugyan azt veszi. Nem baj, legalább redundánsan van toll, könyv, szobrocska, és mobiltelefon. :) Volt volt ahol forralt borral, és teával kedveskedtek a fogyasztónak. Mondjuk parás is ez a nagy shopping láz. Félreálltam a kocsival, hogy ne nyissák neki az ajtót a marhák, de megláttam egy gyanús alakot, aki feltűnően méricskélte a kocsikat. Lestem, lesett, néztük egymást. Majd feltűnően visszaültem a kocsiba, és végigmérve beálltam a tömegbe. Szerencsére nem nyitották neki...

Ezen a karácsonyon nem sokminden fog történni. Valószínűleg valamelyik szigorlati anyagot fogom bőszen olvasgatni. Ezek után jön a kötelező, erőltetett családi felhajtás, jópofizás, szeretlek, majd mindenki megy a dolgára. Ezek már nem az igaziak. Eljutottam oda, hogy nagyon függetlenedni akarok a családtól. Már valahogy minden porcikám szeparálódni szeretne. Érzem, tudom. Nem utálom őket, csak áhh... El kell végeznem a sulit, és le kell lépnem innen.

Tegnap éjjel megtettem. Ideje volt, hogy MSN listámon is megejtsem a tisztogatást. Szűkítettem a kört. Akikkel nem beszélek már, vagy nem szeretek, azokat letöröltem.

Lementünk albérlőkhöz is, hogy mi a stájsz. Ott is erősen karácsony van. Minden kidiszítve. :) Jópofák! A kicsi 5 éves Dominik (a picsába, hogy exem kísért) vésőgépet szeretne magának karácsonyra. :D Akkora arc már. Azt mondja: egy vésőgépet szeretne ami komolyabb mint apukájáé, mert nem lehet jól vésni vele. :D Amúgy nagyon dolgos srác. Simán betonoz, fúr, vés, falaz. :D Kora ellenére jópofa! :) Nagyon folynak a munkálatok lent. Jó is, legalább nem megy kárba az a hely.

Semmi többet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr691594602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása