áhh szar

2009.12.14. 21:56

Elcsesződött ez a nap. Kár érte, mert hosszú idő után jókedvűen ébredtem fel. Aztán jöttek a negatív ingerek, és a felismerés. Sebaj, megint több lettem. A lecke: sose hidd el azt sem amit kérdeznek. Legyél szkeptikus, és ameddig nem bizonyít, vedd semmibe. Okosabb lettem ZH-ra is. Péntekig még van idő rendesen felkészülni. Megcsinálom úgy éljek! Akkor is!

UPDATE1: 22:01 feljött őkelme, és le is ment offline-ba. Hát ennyi. Mi másra is számíthatok?

UPDATE2: 22:15 társkerin írt, hogy nem lesz ma msn-en, mert fáradt. LOL! Talán holnap, vagy holnapután, vagy valamikor. Pont ugyan annyi lett volna feldugni a pofáját msn-re mint társkeresőn írni. Áhh elmehet a faszba végülis! Köcsög... Írtam vissza neki, hogy azt hittem lehet vele napi szinten beszélgetni. Amúgy meg bekaphatja a fotel karfáját...

Szerző: nicnev

Szólj hozzá!

Címkék: ajjaj

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr281598502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása