what is that? what was that?

2009.12.14. 10:02

Azért néha lol a sors. Pár napja arról ítam, hogy "na idén sem lesz már semmi"... Erre kézenfekvően tegnap este meg megint exeimmel paráztam. Aztán történt valami. Az a helyzet, hogy tegnap kb 9 körül elkezdtem beszélgetni egy sráccal, és vagy 3-ig bírtuk. Régen sikerült már ilyen jót beszélgetni valakivel. :) Nagyon jó a jelleme, és olyat keres aki irányítja, figyel rá. Igaz 7 évvel fiatalabb, de rengeteg a közös dolog, ragaszkodó. Sőt, nagyon hasonlít rám, olyan dolgai vannak kb amik nekem is. Nem infós kocka de nem is baj, attól még volt témánk. A srác egyébként kívülről is nagyon megfelel(ne). Nagyon vékony, nagyon magas, sötétbarna szemek, sötétbarna haj, helyes, fiús arc. :) Azt tervezi, hogy eljönne szilveszterezni ha el bírna lépni. :D Jó is lenne! :P Azt írta nagyon megfogtam. Bár még nem veszek vérkomolyan semmit, és nem is számítok semmire, de megérintett azért a dolog nem tagadom. Ezek lehet csak ilyen pillanatnyi agymenések nála. Majd ismerkedek vele még. Sajnos 139km-re lakik, dehát néztem én már Gyuláról is társnak valót. :P A lényeg, hogy eddig jófejnek tűnik, bár elég visszaolvasni a blogban, sok ilyen kijelentés volt már az évben. :P Az a fura, hogy durván gyorsan jött, és durván közös a szimpátia. Meg is kérdeztem tőle hol a buktató. :D Nem tudom mi ez, vagy mi történik... Ilyen még nem volt.

Meglássuk majd mi sül ki belőle. Még ha semmi, akkor is feldobott. Önbizalmat adott. Jó akkor ennek örömére feladatmegoldok.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr481595912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása