gyalázatos média!

2009.12.15. 18:20

Vacsora közben szembesültem a mónika(direkt kis m) sóval, ahol éppen benkő bohóckodott. OMG... Körülbelül negyed órát ha néztem műsort, és már a fejemet fogtam. Hihetetlen, hogy manapság előnyt jelent ha valaki idióta. El tudja magát azzal adni, hogy egyszerűen hülye. Komolyan már ha szaktársamnak(aki egyébként jól főz) indítanék főzősót, és benne "rámcsöppent a pörköltszaft bassza meg!" felkiáltással üvöltözne, az is bombasiker lenne. Sőt fanklub is készülne hozzá iwiw-en. Na mindegy, hát lehet én vagyok a hülye..., meg nem értem meg a világot. Majd jöttek a reklámok. Minden meglovagolja a karácsonyt, egyértelműen. Ki is fejtettem anyámnak aki azt javasolta, hogy költözzek magán szigetre, ott majd nem látom ezeket. Kösz... A reklámok közül a legnagyobbat talán a "brise szikrázó hópehely illatú" mécses ütötte. Mióta van a hópehelynek ami víz bázisú illata? Lehet nem a földön nevelkedtem, de mikor kisgyerekként pofával előre érkeztem meg a fél méteres szűzhóba a szánkóról, én se ízét, se illatát nem éreztem. :) Jó néha előfordult kutyapisi ízű rész is, de ritkábban. :D Valahogy nem bírom elképzelni milyen illata lehet. :) Muszáj lesz megszaglászni a polcon boltban. Áhh lehetetlen az egész. Nem nekem valók a kereskedelmi televíziók. Sebaj, leáldoz majd az ő napjuk előbb-utóbb, átadva a helyet a video on demand dolgoknak! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr751600383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása