another busy day

2009.12.16. 13:48

Reggel felkelve meglepődtem, hogy te jó ég, hó esett! Elég szép mennyiség. :) Sajnáltam az autót kihozni a garázsból, de muszáj volt. Bementünk a városközpontba, bankolni. Az autósok 2 részre szakadtak. Megy mint a disznó, és nyár lenne, vagy nyárigumis, túlóvatos, de mégis megcsúszós. A középértéket nem sikerül eltalálni. :) Az első bankban korrektek, normálisak voltak. A másodikban amit fővárosunkról neveztek el háát... Másfél órát vártunk mire sorra kerültünk. Az átutalási papíron amit kitöltöttem, kétszer átírtam, hogy az U betű nehogy V-nek látszon. Erre: javított bizonylatot nem áll módunkban befogadni. LOOOL. Mondtam neki ez azért volt, mert ronda lett az U betű. Sajnálom. Ki is fejeztem nekik a nemtetszésemet, de hoztam egy másikat, és kitöltöttem. Most megfelel? :P Kérdeztem. Nő nem nézett a szemembe. Anyád gondolta. Tiéd is, gondoltam. Igen, bürokrácia. Legutóbb az volt a vicces, mikor egy lombzsákot nem voltak képesek kiadni jogosítványszámra, csak személyi igazolvány számra. Mikor picike voltam és jogsit csináltam, azt tanították nekem, hogy a jogsi személyigazolvány helyett is jó, mert pont olyan okmány... A lombzsák meg gondolom akkora eszmei értéket képvisel, ami pótolhatatlan. :D Mindegy hát, élet apró mozzanatai amit még be sem kéne írni blogba, dehát ezért van. :) Hazafelé csúszkáltam egy kicsit játékból a kihalt utcákon autóval. Most indulok, mert anyám egy valag ajándékot fog a kezembe adni, amit el kell vinni különböző címekre. Szokásos céges ajándékozási faszság.

Megjött az Angliában barátomtól a csomagom. De rendesek voltak! :D Mindig fukarkodtam, sosem vettem 8p8c-s krimpert. Most küldött nekem egyet karácsonyra. Gyorsan csináltam is vele egy patch kábelt. :D Olcsó cucc, de megfelel. Szülőktől pedig kaptam egy havazós gömböt, hóemberrel. Kedvesek. Bár segítettem nekik sokat kint, meg is értem. :) Sebaj, jó lett ez a nap. Maradjon is ilyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr991602148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása