just a day

2009.12.20. 21:07

Tegnap éjjel megnéztem a 2012 című filmet. Vegyes érzelmek vele kapcsolatban. Sajnos a CGI-t sokszor elég gagyin hozák össze. Kicsit komolytalan lett tőle a film. 2009 magasságában már össze lehet hozni olyan grafkót, hogy beszabehu. Itt a limós jelenet olyan volt néha, mintha GTA2-vel játszana az ember. Gáz... Voltak jelenetek mikor felnevettem. :) Elmegy, de nem nézem meg mégegyszer. A végét is elfosták... Nem annyira jó, mint vártam.

Amit feltétlenül meg akarok nézni még, az az Avatar lesz. Megvárom még kijön 1080p-ben. Muszáj HD-ben nézni. Nagy durranásnak mondják.

Elpakoltam a havat is reggel az egész ház körül. Elég sok esett!

Tanuláson kívül sokminden említésre méltó nincsen. Készülök a vizsgákra.

Előbb beszéltem egyik ismerősömmel aki azt mondta ő nem szereti a GNU/Linux os-t. Erre elmondtam neki, hogy melyik os mit is tud. Persze ő egyből leoltásnak vette, és elhúzott. Istenem hát mit vár egy infóstól? Hitvallásunk az alternatív os használat. :D Főleg én aki úgy forgat mindent Linux alatt(Gentoo), hogy ki legyen élezve a teljes rendszer, és minimális legyen az overhead. :D Ez van, nem tudja mit hagy ki azzal, hogy nem használja. Új lehetőségek nyílnának meg előtte, és kicsit átlátná a számítógép működését, nem pedig csak panelek, és gombok jelentenék a világot, és az NTFS lenne az isten. :)

Srác ügyek: küldött csókot egy srác nekem hááát... Napszemcsi, dagadt is, emóhaj szerű, márkás cuccok... Nem fogott meg. Tudtam nem illene hozzám. Nem tudnám magamat abba a világba képzelni, hogy "jajj de jó ez a gatyaaaaa ^^" Szépen értelmesen közöltem vele a tényt. Remélem nem haragszik meg. Mióta Gergő projekt a porba(hóba) hullott, nem igazán lett helyette jelölt. Ez van. Valójában most se időm, se kedvem új sráchoz. Nem mondom, hogy nem lenne jó, de most tényleg a vizsgákra koncentrálok. Nem párkapcsolatépítő időszak ez. Amúgy is hűvös vagyok mint az időjárás. De tényleg. Valahogy letiltódtak az érzelmek teljesen manapság, pedig itt a karácsony a kertkapuban.

Bye-bye

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr841611761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása