nem vagyok az esetük

2009.12.21. 14:02

Utolsó jelöltem akinek írtam az idei évben ilyen visszatérési értéket dobott:

"Kérlek ne haragudj de nem vagy az esetem... Bocs"

Végülis megértem. Ki akarna egy ilyen srácot mint én barátnak? :D Na mindegy nem tudja mit veszített. Őszintén szólva ő sem volt az én esetem valahol, mert állítólag ő olyan, hogy mindenkit ölelget. Lehet még féltékenységi rohamokat is okozna nálam, ha mindenféle szedett-vedett sráccal ölelkezni látom. Az egészet csupán azért hoztam fel, hogy egy gondolatmenetet indítsak el vele.

A fő kérdés: megéri-e normális, korrekt srácnak lenni manapság?

Gyors válasz: NEM

Nem tudom hogy van vele az esetleges olvasó, de ha még nem tudná, akkor nem egyszerű a mi fajtánk azaz melegek élete.

Kasztokra vagyunk oszthatók.

  1. Első típus: kigyúrt, szuperszexi álomsrác típus
    Iszonyat kevés van belőle. Ő bárkit megkaphat, még akkor is ha síkhülye. Megszámlálhatatlan barátja volt/van, nem nagyon érez irántuk semmit, a farka hajtja.
  2. Második típus: helyes srác, 0 aggyal
    Sokmindenkit megkaphat pusztán a kinézete miatt. Mindig van mellette valaki, általában simán megcsalja a párja. :)
  3. Harmadik típus: okos, helyes srác
    0db szabad, általában mindig foglaltak, túl jól kell kinézned ahhoz, hogy ilyet megszerezz. :)
  4. A negyedik típus az átlag srác 0 aggyal
    Az első típusra vágyik, általában márkás cuccok, különböző színű hajak jellemzik. Nem kéne.
  5. Az ötödik típus, az okos, átlagos srác
    Ilyenre hajtok én is. Jókat lehet vele beszélgetni, talán még szeretni is tud. :)
  6. A hatodik a ronda, okos srác
    Nekem ilyen is megfelel, csak fogjon meg benne valami. Nem túl szép, és ezért nagyon nem akarja elveszíteni a párját, hiszen tudja, ő elfogadja annak amilyen.
  7. A hetedik, a legdurvább, legnépesebb kategória
    Az ilyen srácok sötétek, néha csajként öltöznek rikító cuccokba, sipítoznak stb. A tipikus megkaphatod, de kapcsolatot ne akarj tőle, mert nem fogod mellette jól érezni magadat. Hiányozni fognak az értelmes gondolatok tőle. :(

Erre a 7 típusra osztottam fel a fajtámat. Természetesen ki van élezve, és vannak átmosódások a kategóriák között, egyértelműen nem ráhúzható senkire. :)

Általában feltételezhető, hogy hiába vagyok jó jellemileg, hiába vagyok figyelmes a másikkal, előbb-utóbb úgyis valamin megbukik a dolog. Nem éri meg normális srácnak lenni, de ez van. Ha az első kategóriába tartoznék, akkor más lenne a helyzet sokkal. :)

És fel a fejjel legjobb barát barátnőm! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemdolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr211613268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása